Senaste nytt

[Semi-Live]En oförglömlig sommarsemester

Canadien

Medlem
Ja hårdvaran är helt OK på Air China, gott om leg room. Du får recensera öl o vibutbudet :) oftast har de bara en eller två flaskor europeiskt rödvin, sedan kommer Great Wall red fram :)
 

palmen

Moderator
Ja hårdvaran är helt OK på Air China, gott om leg room. Du får recensera öl o vibutbudet :) oftast har de bara en eller två flaskor europeiskt rödvin, sedan kommer Great Wall red fram :)
Fanns Heineken och lokal draft, tvekar på att det verkligen är fatöl :)
Matbeställning togs nu innan pushback, frukost skulle serveras 3h innan landning, lite väl tidigt kan jag tycka när man landar 0500.
 
09F26246-E2F3-4476-B8BC-A228536AF2F0.jpeg
Business inom Kina är ingen höjdare generellt tyvärr.
Både beroende på produkt, framför allt mjuk produkt som dryck och mat, men även de inhemska passagerna som ibland kunde dragit nytta av en kurs i normalt beteende.

Han som satt framför personen på bild blev trevligt vaggad till sömns iallafall...
 

Ystad

Medlem
Så vilka är de övriga 3 flighterna?
Jag gissar att du kommer passera REP och/eller DEL.
(Min gissning baseras på att du besökt/skall besöka de trevliga turistmålen Pearl Harbor och kinesiska muren - och tänker besöka fler intressanta ställen - det finns ju häftiga sådana i närheten av REP o DEL.)
 

aruba1

Medlem
Gissar på SIN och 787-10
Edit: ändrar mig. Du har ju redan flugit med 787-10. Gissar istället att du testa SQ fast A380
 
Last edited:
Toppen