Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

En reflektion angående den indiska familjen i fast track. Vi i Sverige / Europa är sorgligt dåliga på att ge prio till gravida kvinnor / nyfödda. På många andra ställen jag har varit på är det en självklarhet att gravida skall få förtur. Väldigt sympatiskt tycker jag.

Last edited:
En reflektion angående den indiska familjen i fast track. Vi i Sverige / Europa är sorgligt dåliga på att ge prio till gravida kvinnor / nyfödda. På många andra ställen jag har varit på är det en självklarhet att gravida skall få förtur. Väldigt sympatiskt tycker jag.

Kan ingenting om graviditeter, men hon såg inte stor ut på något sätt. Och kan man resa så bör man nog vara i skick att stå i en säkerhetskontroll?

Var tvungen att berömma tjejen som skötte boarding till Kiruna, så fantastiskt underbart att se prio boarding. Och speciellt till en destination som Kiruna, där personalen vägrar ropa ut prio, haha ja det gjorde verkligen min dag :D

lis.jpg
Lissabon

Toppen