Senaste nytt

SAS Webshopping

Hur får man EB då?
Som vanligt? + Amex EB poäng.
Vi måste missförstå varandra för det här är ju lika basic som syret vi andas.

Hej Brandten

Vi har överfört 439 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Webhallen.

Dina EuroBonus-poäng kommer att bli synliga på ditt konto under dagen.

Om du inte har mottagit dina EuroBonus-poäng inom 24 timmar, ber vi dig kontakta vår kundtjänst genom att svara på det här mailet.

Nu har det har gått 3-4 dagar och ingen mer respons från Greenely. Men får fortsatt reklammejl ifrån dom...
Ringer till Elleviro som i denna veva hade skickat en bekräftelse på elbytet nästa år. Jag berättar nu denna story för henne och hon kollar upp hur läget är. Jo då Greenely har skickat dom en bekräftelse på att detta inte ska genomföras. Men INTE till mig som kund.

Håll er borta från detta oseriösa företag säger jag bara.

Någon som signade för Greenely kampanj i november ? jag undrar om någon fick dessa 6000 poäng som lovades

Edit: fick precis saknades poäng genom efterregistrering :):)

Last edited:
Som jag skrivit tidigare så handlade jag på Sonos i november när de hade 50 poäng per 100kr spend. Jag handlade för 26 000. De kan se att jag handlat och de kan på SAS se att jag varit på deras sida. Idag nekade de mig poängen genom att enkelt säga att Sonos inte godkände köpet. Vad fan är det för något? Någon annan som varit med om liknande?

Som jag skrivit tidigare så handlade jag på Sonos i november när de hade 50 poäng per 100kr spend. Jag handlade för 26 000. De kan se att jag handlat och de kan på SAS se att jag varit på deras sida. Idag nekade de mig poängen genom att enkelt säga att Sonos inte godkände köpet. Vad fan är det för något? Någon annan som varit med om liknande?
Kanske... har pågående ärende hos dem. Handlade för 30.000kr+ hos Nordic Nest när det var 50 poäng per 100kr. Fick endast 1800 poäng... Ärendet är pågående.

Anledning #1 till att jag alltid spelar in mina köp på datorn. Utöver det så har jag ett excelark som jag bokför varenda liten händelse i.

följer denna, kommer att beställa från Sonos nu i dagarna.

Toppen