HåkanssonJ
Medlem
Ev. OT, men får jag fråga vad för program du använder - är intresserad av att göra detsamma?Anledning #1 till att jag alltid spelar in mina köp på datorn. Utöver det så har jag ett excelark som jag bokför varenda liten händelse i.
Ev. OT, men får jag fråga vad för program du använder - är intresserad av att göra detsamma?Anledning #1 till att jag alltid spelar in mina köp på datorn. Utöver det så har jag ett excelark som jag bokför varenda liten händelse i.
Returnera och beställ på nytt.Fick svar av SAS nu.
Partnersystemet kører via "last click" og det har vi desværre ikke haft i disse 2 cases. Så kickback er blevet tildelt til en anden partner, og af den grund kan vi desværre ikke udbetale point.
Beklager ulejligheden
Jag förstår för det första inte vad de menar med last click. Jag tryckte på länken på SAS sida, kom till Sonos, loggade in, köpte - klart! Sen tyckte jag de hade bra deals så en kvart senare gjorde jag exakt likadant igen. Båda ordrarna på totalt 26k gick inte genom utan gick till en annan partner istället? Vilken annan partner?
SAS kan till och med se att jag varit på Sonos via deras länk...man blir trött.
Hade jag också gjort!!Returnera och beställ på nytt.
Den strategi körde jag för en beställning via Nordic Nest som jag gjorde bara nån dag innan portalen öppnade upp igen. Funkade klockrent!Returnera och beställ på nytt.
Det enda man ska vara obs på då är väl om det var inhandlat 2020 och var avgörande för att trigga voucher att det kanske kan bli käbbel vid retur?Den strategi körde jag för en beställning via Nordic Nest som jag gjorde bara nån dag innan portalen öppnade upp igen. Funkade klockrent!
Det enda man ska vara obs på då är väl om det var inhandlat 2020 och var avgörande för att trigga voucher att det kanske kan bli käbbel vid retur?
Då är mitt råd att sätta det på ”shit-happends- kontot” och fokusera på 2021Efter flera år med Mastercard så gick jag tillsist över till Amex. Fick mitt Amex i november 2020 och fick ihop mina 150k spend på två månader. Ligger i riskzonen på min 2-4-1 om jag skickar tillbaka. Annars så har Sonos 100 dagar prova på så det hade inte varit några problem annars.