Det verkar som det. Såhär såg min tidslinje med Hallon-köpet ut:
2018-12-22 21:28: Bekräftelse på beställning från Hallon
2018-12-22 22:10: "Din beställning har registrerats" från SAS Online Shoppping
2019-01-10: Avslutar abonnemanget från Hallons hemsida
2019-01-11: "Du har fått dina poäng" från SAS Online Shopping
2019-01-16: Fick alla inbetalningar tillbaka (pga ångerrätt)
Hade inte tänkt utnyttja ångerrätten för att se till att jag fick poängen, men väntade uppenbarligen inte tillräckligt länge. Poängen kom dock ändå
Det kompenseras säkert av att jag inte fick poäng för ett kontantkort för 79 kr eller vad det var. You win some your lose someDetsamma hände mig, fick mina 9kr i retur.... Fast jag hade nyttjat närmare 4gb surf så det hade jag såklart inte räknat med.
Och poängen kom som de skulle, det hade jag absolut inte räknat med. Fick dessutom poäng på Proteinbolaget som som inte ens blev regnade som kommande men ett mail med kvittot löste det.
Vad ska du köpa för kamera?Jag ska köpa en ny kamera och tänkte givetvis göra det via SAS-portalen. Tycker dock att portalen är riktigt svag när det kommer till teknik. Jag behöver inte ha kameran förrän i slutet av mars. Ska jag köpa nu på Dustin Home (20 p/100 kr men tar inte AmEx så får handla med Mastercard som ger 10 p/100 kr) eller brukar det komma kampanj på teknikbutikerna? Kanske klokare att handla i butik med Elite-kortet för att komma upp i spend på det?
En kompakt superzoom, prisklass 3-4000 kr, i syfte att ta lite fina semesterbilder. Kikat på t.ex. Nikon Coolpix A900.Vad ska du köpa för kamera?
En kompakt superzoom, prisklass 3-4000 kr, i syfte att ta lite fina semesterbilder. Kikat på t.ex. Nikon Coolpix A900.
SAS shoppen -> webhallen -> hämta I butik -> betala med AmexJag ska köpa en ny kamera och tänkte givetvis göra det via SAS-portalen. Tycker dock att portalen är riktigt svag när det kommer till teknik. Jag behöver inte ha kameran förrän i slutet av mars. Ska jag köpa nu på Dustin Home (20 p/100 kr men tar inte AmEx så får handla med Mastercard som ger 10 p/100 kr) eller brukar det komma kampanj på teknikbutikerna? Kanske klokare att handla i butik med Elite-kortet för att komma upp i spend på det?
Ajdå. Får kolla upp någon annan. Har någon kameratips går det jättebra att skicka PMHar ägt den kameran själv, den är faktiskt riktig risig. Lämnade tillbaka den efter bara ett par bilder. Tycker att de flesta moderna flaggskeppstelefonerna tar bättre bilder.
Smart! Tack!SAS shoppen -> webhallen -> hämta I butik -> betala med Amex
En kompakt superzoom, prisklass 3-4000 kr, i syfte att ta lite fina semesterbilder. Kikat på t.ex. Nikon Coolpix A900.