Senaste nytt

SAS Webshopping

Fick de med nångång men klagade på att de har kass sida o att jag har kvitto från en sajt som ska ge bonus osv... o då fick jag poäng till sist ändå. Om de reggat ett klick eller ej är ju egentligen tämligen ointressant för mig när de ska ge poäng för köp på den specifika affären. Så de kan gå om man orkar men för mindre antal poäng är de ju ofta inte värt besväret o då struntar man i de .
Värt besväret eller ej, jag blir vansinnig på bluff och båg så även om jag inte får några poäng så skulle jag inte kunna hålla mig från att skriva ett mejl och berätta hur jävla värdelöst jag tycker dom agerar. Skulle kännas värre att bara skita i det.

Ni som har koll. För vissa rewards, typ Hallon, där man signat upp sig på ett ab (som sen ska avslutas). Innebär poäng påväg till dig att det är godkänt och man i princip kan avsluta redan nu elelr ska man vänta in ett par veckor o sen avsluta?

Ni som har koll. För vissa rewards, typ Hallon, där man signat upp sig på ett ab (som sen ska avslutas). Innebär poäng påväg till dig att det är godkänt och man i princip kan avsluta redan nu elelr ska man vänta in ett par veckor o sen avsluta?
För just Hallon packade jag upp SIM-kortet samma dag jag fick det, ringde ett samtal (så att jag tagit varan i bruk och förverkat distansköplagens fördelar) och sa upp abonnemanget direkt efteråt. Som ett experiment. Det var total tystnad i nästan 8 veckor, och sedan kom poängen in som de skulle. Den 1500 poängs-kampanjen kostade mig ca: 80 öre. Dock en gång per person, men ändå. :)

Detta är egetligen inte webbshoppen, men nära relaterat.
Man får nu 200p/100kr hos alla Flügger färg när man drar sitt Eurobonuskort i affär och handlar Flügger´s egna varor.

Hitta aktuella butiker här: SAS EuroBonus Member Portal

upload_2019-1-18_10-0-54.png

upload_2019-1-18_10-2-44.png

Det verkar som det. Såhär såg min tidslinje med Hallon-köpet ut:

2018-12-22 21:28: Bekräftelse på beställning från Hallon
2018-12-22 22:10: "Din beställning har registrerats" från SAS Online Shoppping
2019-01-10: Avslutar abonnemanget från Hallons hemsida
2019-01-11: "Du har fått dina poäng" från SAS Online Shopping
2019-01-16: Fick alla inbetalningar tillbaka (pga ångerrätt)

Hade inte tänkt utnyttja ångerrätten för att se till att jag fick poängen, men väntade uppenbarligen inte tillräckligt länge. Poängen kom dock ändå :)

Toppen