Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag brukar använda en kombination av att efterregistrera via mina sidor på onlineshoppen och att skicka mail till earnshop@loyaltykey.com. Får jag inget resultat på den ena använder jag den andra. Men nyligen fick jag svar på mailet jag skickat att jag ska registrera köpet online (vilket av köpen det gällde stod dock inte).

Köpte en säng i helgen, som gav bra med poäng. Men det hade blivit ännu bättre om vi hade köpt en "Hästens" för 250 000 kr på Sova. Då hade det gått att ordna 25 poäng/100 kr via shoppen + 20 poäng/100 kr med Amex Elite. Dvs ca: 112 500 poäng. Men så var det den där lilla detaljen med att man också måste betala en kvarts mille för en säng...:eek:

Tog exakt en månad tills poängen från Väskan dök upp för mig.

Köpte en säng i helgen, som gav bra med poäng. Men det hade blivit ännu bättre om vi hade köpt en "Hästens" för 250 000 kr på Sova. Då hade det gått att ordna 25 poäng/100 kr via shoppen + 20 poäng/100 kr med Amex Elite. Dvs ca: 112 500 poäng. Men så var det den där lilla detaljen med att man också måste betala en kvarts mille för en säng...:eek:

OT: Tro mig, sämsta investeringen jag någonsinn gjort... Dessutom poängfritt:p

Tar Sova Amex numera? Fan! Vi köpte vår onödigt dyra säng förra året, då tog de inte Amex. Skulle ha väntat.

Saknar poäng från Åhléns.
Anmälde efter 8 veckor. Ingen respons.
Påminde efter ytterligare 8 veckor. Ingen respons.

Nu skiter jag i det, var bara 400p så överlever.

Där kom svaret ja... blev inget med det...

N/N (SAS Online Shopping)

15 jan. 11:38 CET

Hej

Vi har fået svar fra vores partner, der har meddelt os, at vi ikke har det sidste klik.

Derfor har vi ikke fået betalt kommission og kan ikke udbetale point til dig.

Hav en god dag.

Där kom svaret ja... blev inget med det...

N/N (SAS Online Shopping)

15 jan. 11:38 CET

Hej

Vi har fået svar fra vores partner, der har meddelt os, at vi ikke har det sidste klik.

Derfor har vi ikke fået betalt kommission og kan ikke udbetale point til dig.

Hav en god dag.
Fick de med nångång men klagade på att de har kass sida o att jag har kvitto från en sajt som ska ge bonus osv... o då fick jag poäng till sist ändå. Om de reggat ett klick eller ej är ju egentligen tämligen ointressant för mig när de ska ge poäng för köp på den specifika affären. Så de kan gå om man orkar men för mindre antal poäng är de ju ofta inte värt besväret o då struntar man i de .

Toppen