samet
Medlem
Fullt normalt.... det som inte är normalt är att du är vaken nuBkk imorgon va?
Stämmer, klockan är 03.50... nyss tillbaka på rummet... du fattar själv...
Japp, imorgon BKK, måndag kväll mot Svedala med LH773 i N (Premium Economy)
Fullt normalt.... det som inte är normalt är att du är vaken nuBkk imorgon va?
Även jag fick massa poäng överförda idag så kan varit nån körning. Enligt shoppen i alla fall men bara 2 av typ 8 poster har meddelats på mail o poäng kommit in för även om de står som överförda. Man får väl ge de några dagar innan man frågar vart de tagit vägen.
Jo precis, ungefär samma erfarenhet så bara att sitta lugnt i båten. Överföringar har börjat ta längre tid tycker jag. särskilt efterreg av poäng man tjänat i vanliga affärer. Nu tar de ofta en 25 dagar innan man får poängen efter man fått mailet om att de godkänt de. O de brukar man ju i alla fall få snabbt jämfört med efterreg i shoppen där man får vänta en evighet.3-4 poster som överförda men 0 mail och 0 poäng till kontot. Men det brukar enligt min erfarenhet fungera till 100%. Tar 1-2 dagar så avvakta lite.
Beställde från CDON, HM och Åhléns vid 23-tiden igårkväll. När jag vaknade hade jag poäng från CDON och HM på kontot och Åhlénspoängen står som på väg. Ganska imponerad!
Dubbla poäng på Inkclub, finns det något trix för att få gratis frakt, över 199:-? .
Det står kan inte kombineras med cashback-/bonusprogram eller andra erbjudanden
Ange kod 116215 i kassan.