Senaste nytt

SAS Webshopping

Även jag fick massa poäng överförda idag så kan varit nån körning. Enligt shoppen i alla fall men bara 2 av typ 8 poster har meddelats på mail o poäng kommit in för även om de står som överförda. Man får väl ge de några dagar innan man frågar vart de tagit vägen.

3-4 poster som överförda men 0 mail och 0 poäng till kontot. Men det brukar enligt min erfarenhet fungera till 100%. Tar 1-2 dagar så avvakta lite.

3-4 poster som överförda men 0 mail och 0 poäng till kontot. Men det brukar enligt min erfarenhet fungera till 100%. Tar 1-2 dagar så avvakta lite.
Jo precis, ungefär samma erfarenhet så bara att sitta lugnt i båten. Överföringar har börjat ta längre tid tycker jag. särskilt efterreg av poäng man tjänat i vanliga affärer. Nu tar de ofta en 25 dagar innan man får poängen efter man fått mailet om att de godkänt de. O de brukar man ju i alla fall få snabbt jämfört med efterreg i shoppen där man får vänta en evighet.

Beställde från CDON, HM och Åhléns vid 23-tiden igårkväll. När jag vaknade hade jag poäng från CDON och HM på kontot och Åhlénspoängen står som på väg. Ganska imponerad!

Ja det är imponerande. Tittar jag i filen där jag följer upp mina köp efterregistrerar jag ca 75% ser jag. Just nu kommer det också in poäng lite slumpartat som sedan länge står som överförda.

Toppen