Senaste nytt

SAS Webshopping

Hoppas du inte beställde något av detta då:

Vänligen notera: Poäng är inte tillgängliga på den nya iPad Pro, MacBook Air, Mac mini. Dessutom tjänar du inte poäng på Apple Watch Series 4, reserve and collect-köp eller förbeställningar, en-till-en-medlemskap, Bose-produkter, iTune- presentkort, Apple-presentkort och presentpapper.

Haha, nej då det gjorde jag icke. Även om jag inte ger sken utav det så har jag örnkoll på den sidan om vad som är ok eller inte. ;)

Beställde innan jul från Sportamore - inga poäng på väg ännu. Beställde idag igen från Sportamore med felmeddelande innan - poäng på väg efter en timme. Tror felmeddelandet är ett tecken på att det fungerar;)

Hej!
Någon som har koll på SAS online shopping och poäng via nextory? Hur lång tid tar det tills poängen kommer och kan tjänsten avslutas direkt? Noterade att man fick 850 poäng. Var gång jag använt mig av shopping sidan har det alltid strulat.

Har en "poäng på väg" från Dustin home sedan 2016. Enligt hemsidan ska de svara inom 24hr.. felanmälde i måndags, inte ett ord ännu. Sad.

Hej!
Någon som har koll på SAS online shopping och poäng via nextory? Hur lång tid tar det tills poängen kommer och kan tjänsten avslutas direkt? Noterade att man fick 850 poäng. Var gång jag använt mig av shopping sidan har det alltid strulat.

När jag testade Nextorys tjänst så fick jag eurobonuspoängen samma dag som jag beställde tjänsten. Hade då också 30 dagar gratisprov och avslutade tjänsten en vecka innan gratistjänstens slutdatum utan några konstigheter. Blev dock uppringd av deras kundtjänst som ville veta vad jag tyckte om deras tjänst och om det var något som behövde förbättras.

Hej!

Jag tecknade 3/1 och fick poängen idag, inte avslutat ännu då jag lyssnar på en bok.
Har dessutom fått poäng en gång tidigare, vill minnas att det var i maj 2018.
Ibland funkar det bra, oftast inte. Idag körde över poäng för Nextory, Hallon och Kitchen Time samtidigt så det var nog handpåläggning efter claim.

Saknar poäng från Åhléns.
Anmälde efter 8 veckor. Ingen respons.
Påminde efter ytterligare 8 veckor. Ingen respons.

Nu skiter jag i det, var bara 400p så överlever.

Jag tecknade 3/1 och fick poängen idag, inte avslutat ännu då jag lyssnar på en bok.
Har dessutom fått poäng en gång tidigare, vill minnas att det var i maj 2018.
Ibland funkar det bra, oftast inte. Idag körde över poäng för Nextory, Hallon och Kitchen Time samtidigt så det var nog handpåläggning efter claim.
Även jag fick massa poäng överförda idag så kan varit nån körning. Enligt shoppen i alla fall men bara 2 av typ 8 poster har meddelats på mail o poäng kommit in för även om de står som överförda. Man får väl ge de några dagar innan man frågar vart de tagit vägen.

Toppen