Senaste nytt

SAS Webshopping

Abbs

Medlem
Webhallen tar inte Amex online, endast i butik.
Jo, det gör de. Köpte nu idag senast. De tar Klarna checkout som accepterar Amex. Så nu sätter vi punkt på felaktigheterna :)

DsHpBwF.png
 

Brandten

Medlem
Jo, det gör de. Köpte nu idag senast. De tar Klarna checkout som accepterar Amex. Så nu sätter vi punkt på felaktigheterna :)

DsHpBwF.png
Det tycker jag!

Har bara kikat via mobilen och det flaggas ju inte friskt med det direkt.

Då gäller väl distansavtalslagen (som endast gäller privat - korrekt?) och alla övriga villkor som vanligt eller tar Klarna över det på något vis? Avgifter?

Ska kolla mer på det här alternativet. :)
8463b08c4596a78145efbd07f228d77c.jpg
 

P.Andersson

Medlem
Hej! Var på Sova idag för att köpa en ny säng. Jag fick ett lite bättre pris i butiken än vad jag fått online. Finns det någon möjlighet att ändå få 25p/100kr? Jag menar om det går att registrera online på något sätt även om man handlar i butiken? Tack på förhand! :)
 

aldrighemma

Medlem
Hej! Var på Sova idag för att köpa en ny säng. Jag fick ett lite bättre pris i butiken än vad jag fått online. Finns det någon möjlighet att ändå få 25p/100kr? Jag menar om det går att registrera online på något sätt även om man handlar i butiken? Tack på förhand! :)
Helt säkert inte, eftersom poängintjäningen via SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng bygger just på att man ganska ofta får lite sämre deal än man kan få då man handlar på annat sätt, i gengäld får man x poäng i kompensation.
 
Toppen