Många verkar hålla med och har skrivit +1 i separata poster, gilla gärna inlägget eller skriv en post som innehåller mer information så slipper vi ha ett forum som har massor av +1 poster.
//Moderator
Får hoppas att antal +1 inlägg under januari månad blir nästa kriterium+1 på det![]()
Sedan igår har det plötsligt dykt upp den här varningen i alla mina browsers.
![]()
Hoppas du inte beställde något av detta då:Då kontrar jag med ett... -1 på detta.
Gjorde ett köp hos Apple den 1/1. Det vart inte ens registrerat som kommande. Har mejlat 2 gånger, inget hände och sen hände ingenting.
Fick idag svar om att göra en retroreggning. Jag har inget tålamod med saker och ting som inte sköts som det ska. Hur svårt kan detta vara på en skala att få till så att det bara rullar på lixom.
Tycker att ngn av er här borde byta jobb och styra upp skiten.
/Trött & irriterad Karlssonska.
Tröttnat på att Gymgrossisten inte tar AMEX. Så provade idag Proteinbolaget som ger 75p/100kr samt tar Amex, blir bra med poäng. Får se hur snabbt poängen kommer dock!
Jag har inte fått några poäng registrerade, så blir att efterregga. Men jag som många andra excelfanatiker i denna tråd vet exakt när man ska klaga på poängenVissa gånger har det tagit någon dag bara. Och vissa gånger flera veckor. Saknar fortfarande runt 2000poäng från dem