Senaste nytt

SAS Webshopping

Då kontrar jag med ett... -1 på detta. ;)
Gjorde ett köp hos Apple den 1/1. Det vart inte ens registrerat som kommande. Har mejlat 2 gånger, inget hände och sen hände ingenting.

Fick idag svar om att göra en retroreggning. Jag har inget tålamod med saker och ting som inte sköts som det ska. Hur svårt kan detta vara på en skala att få till så att det bara rullar på lixom. :(
Tycker att ngn av er här borde byta jobb och styra upp skiten. :cool:

/Trött & irriterad Karlssonska.

Sedan igår har det plötsligt dykt upp den här varningen i alla mina browsers.

upload_2019-1-8_11-54-19-png.84079

Jag gjorde en beställning från CDON idag, efter några timmar fick jag mailbekräftelse från Online-shoppen trots varningen. Jag såg att även @Nikje lyckades med köp trots varningsmeddelandet, så vi kan nog utgå ifrån att det bara är en ny bugg, och att shoppen i övrigt fungerar lika bra (eller dåligt) som innan varningen dök upp...

Då kontrar jag med ett... -1 på detta. ;)
Gjorde ett köp hos Apple den 1/1. Det vart inte ens registrerat som kommande. Har mejlat 2 gånger, inget hände och sen hände ingenting.

Fick idag svar om att göra en retroreggning. Jag har inget tålamod med saker och ting som inte sköts som det ska. Hur svårt kan detta vara på en skala att få till så att det bara rullar på lixom. :(
Tycker att ngn av er här borde byta jobb och styra upp skiten. :cool:

/Trött & irriterad Karlssonska.
Hoppas du inte beställde något av detta då:

Vänligen notera: Poäng är inte tillgängliga på den nya iPad Pro, MacBook Air, Mac mini. Dessutom tjänar du inte poäng på Apple Watch Series 4, reserve and collect-köp eller förbeställningar, en-till-en-medlemskap, Bose-produkter, iTune- presentkort, Apple-presentkort och presentpapper.

Jag beställde ifrån väskan.com, fick felmeddelandet men struntade i det och gjorde klart köpet. 30 minuter senare fick jag ett mail där det stod att poängen var på väg. Så verkar fungera ändå.

Toppen