Senaste nytt

SAS Webshopping

Idag trillade 2000p från Tre in lite oväntat! Jag tänkte att det kanske skulle bli något fel eftersom jag fick ett mail om att något hade gått snett och jag skulle göra beställningen igen. Det står att även mer poäng är överfört från Vimla och Hallon, men inget syns på kontot och jag har heller inte fått mail om det, men förhoppningsvis kommer det!
 

Berglund

Medlem
Funkar dock inte med PayPal på digital downloads hos CDON.
Paypal stödjer inte "digitally delivered goods" utan endast "physical product and delivery" vid en eventuell reklamation där kunden hävdar att denne aldrig mottagit varan. Därför förstår jag att handlare väljer att inte acceptera den betalvägen för sådana produkter, det är för lätt för kunden att få tillbaka pengarna.
 

Kimmen00

Medlem
Idag trillade 2000p från Tre in lite oväntat! Jag tänkte att det kanske skulle bli något fel eftersom jag fick ett mail om att något hade gått snett och jag skulle göra beställningen igen. Det står att även mer poäng är överfört från Vimla och Hallon, men inget syns på kontot och jag har heller inte fått mail om det, men förhoppningsvis kommer det!

Samma här.. vimla o hallon ej överfört men försvunnit under "poäng på väg till dig"
 
Toppen