Senaste nytt

SAS Webshopping

Står väl i villkor att det bara kan nyttjas en gång per kund men det innebär ju att man borde kunna köpa till någon annan person från mitt eurobonus. På många andra står det ju endast en gång per eurobonusnummer. Men inte konstigt att de nekas.

Nä inte alls konstigt, var en chansning. Förlorade 2x8kr :)
 
Någon som har print på Heymo kampanjen som var att man skulle få 3500p för abonnemanget Driva?
Behöver även print på Hemsida24 dealen innan dom ändrade till 24 månads abbonemang.

Har nämligen just blivit nekad.
 
Last edited by a moderator:
Någon som har print på Heymo kampanjen som var att man skulle få 3500p för abonnemanget Driva?
Behöver även print på Hemsida24 dealen innan dom ändrade till 24 månads abbonemang.

Har nämligen just blivit nekad.

Svarar mig själv då jag hittade mina printar. Någon av er kanske behöver dom också.
 

Attachments

  • hemsida24.PNG
    hemsida24.PNG
    294,9 KB · Visningar: 303
  • Heymo.PNG
    Heymo.PNG
    298,7 KB · Visningar: 304
Har gjort en beställning hos webhallen (black friday) men inte fått det typiska "köp har registrerats" mailet. Mailade EB-kundtjänst igår.

Har jag nån slags chans att få poängen? Det skulle varit ganska många...

(Lade en till mindre beställning igår och då fick jag mailet efter nån timme.)
 
Har gjort en beställning hos webhallen (black friday) men inte fått det typiska "köp har registrerats" mailet. Mailade EB-kundtjänst igår.

Har jag nån slags chans att få poängen? Det skulle varit ganska många...

(Lade en till mindre beställning igår och då fick jag mailet efter nån timme.)
Detta händer tyvärr väldigt ofta. Man får vänta 8v o efterregistrera poängen. Finns knapp o info i shoppen om saknade poäng.
 
Är lite irriterad just nu, så utfärdar en liten heads up. Gjorde ett köp på buyersclub i och med deras kampanj som var för några veckor sedan. Avslutade abonnemanget direkt efter köpet, vilket jag är övertygad om att jag gjorde för att jag förstod att de skulle dra pengar varje månad. Nu såg jag ändå att de dragit pengar från mitt "sparade kort", och när jag loggar in på hemsidan såg jag att abonnemanget inte alls var avbeställt. Har såklart inget bevis på att jag sade upp det, och inte heller får jag en bekräftelse på mail nu när jag försöker säga upp det heller. Fult att inte skicka ut något så att man inte ska ha något att visa upp.
 
Toppen