Senaste nytt

SAS Webshopping

Är lite irriterad just nu, så utfärdar en liten heads up. Gjorde ett köp på buyersclub i och med deras kampanj som var för några veckor sedan. Avslutade abonnemanget direkt efter köpet, vilket jag är övertygad om att jag gjorde för att jag förstod att de skulle dra pengar varje månad. Nu såg jag ändå att de dragit pengar från mitt "sparade kort", och när jag loggar in på hemsidan såg jag att abonnemanget inte alls var avbeställt. Har såklart inget bevis på att jag sade upp det, och inte heller får jag en bekräftelse på mail nu när jag försöker säga upp det heller. Fult att inte skicka ut något så att man inte ska ha något att visa upp.

Trist! När jag sa upp mitt (augusti) så fick jag bekräftelse på detta via e-post.

5aa9fc0fd64856089b5d38fd509a18f3.jpg
 
Är lite irriterad just nu, så utfärdar en liten heads up. Gjorde ett köp på buyersclub i och med deras kampanj som var för några veckor sedan. Avslutade abonnemanget direkt efter köpet, vilket jag är övertygad om att jag gjorde för att jag förstod att de skulle dra pengar varje månad. Nu såg jag ändå att de dragit pengar från mitt "sparade kort", och när jag loggar in på hemsidan såg jag att abonnemanget inte alls var avbeställt. Har såklart inget bevis på att jag sade upp det, och inte heller får jag en bekräftelse på mail nu när jag försöker säga upp det heller. Fult att inte skicka ut något så att man inte ska ha något att visa upp.

Samma sak inträffade mig, skickade iväg ett mail och förklarade att jag hade sagt upp mitt köp men då svarade dom med att man endast kan avsluta medlemskap 48h efter köp. Jag sa säkert upp mitt medlemskap efter köpet. Dom gjorde ett undantag och betalade tillbaka 49kr. Men inga poäng har kommit och har efter registerat. Skickar du iväg ett mail betalar dom säkert tillbaka.
 
Samma för mig. De drog pengar trots att jag sagt upp det, men jag hittade inget bekräftelsemail. När jag sa upp tänkte jag inte på det för jag fick en bekräftelse på skärmen. Dock fick jag nyligen 1000 p efter en efterregistrering där de efterfrågade en bekräftelse på förutom köpet även på att jag blivit plus medlem.
 
Är lite irriterad just nu, så utfärdar en liten heads up. Gjorde ett köp på buyersclub i och med deras kampanj som var för några veckor sedan. Avslutade abonnemanget direkt efter köpet, vilket jag är övertygad om att jag gjorde för att jag förstod att de skulle dra pengar varje månad. Nu såg jag ändå att de dragit pengar från mitt "sparade kort", och när jag loggar in på hemsidan såg jag att abonnemanget inte alls var avbeställt. Har såklart inget bevis på att jag sade upp det, och inte heller får jag en bekräftelse på mail nu när jag försöker säga upp det heller. Fult att inte skicka ut något så att man inte ska ha något att visa upp.

Samma sak inträffade mig, skickade iväg ett mail och förklarade att jag hade sagt upp mitt köp men då svarade dom med att man endast kan avsluta medlemskap 48h efter köp. Jag sa säkert upp mitt medlemskap efter köpet. Dom gjorde ett undantag och betalade tillbaka 49kr. Men inga poäng har kommit och har efter registerat. Skickar du iväg ett mail betalar dom säkert tillbaka.

Varför avsluta abonnemangen direkt efter köpen? Är ju ett väldigt bra sätt för företag att sluta upp med liknande erbjudande? Aktiveras inte ångerrätten om man avslutar inom 14 dagar dessutom? Sätt en påminnelse i telefonen 16 dagar framåt att det ska avslutas
 
Skulle behöva retroregga ett köp genom portalen, men butiken är inte med i listan av besökta butiker (jag vet att jag gick in genom portalen, men det blir ju fel ganska ofta...). Nån som vet om man har chans att få poängen ändå om man skriver till dem?
 
Toppen