HammertimeLH44
Medlem
Samma sak för migInga poäng här heller, beställde för ngn vecka sedan men än syns inte några poäng, inte heller under "inkommande", så får väl anmäla missade poäng till SAS efter 8 veckor.
Samma sak för migInga poäng här heller, beställde för ngn vecka sedan men än syns inte några poäng, inte heller under "inkommande", så får väl anmäla missade poäng till SAS efter 8 veckor.
Inga poäng här heller, beställde för ngn vecka sedan men än syns inte några poäng, inte heller under "inkommande", så får väl anmäla saknade poäng till SAS efter 8 veckor.
är det någon som vet hur man får poäng för att handla via den deal som kom i nyhetsbrevet (mejl) igår
Hur många poäng per krona är det när man handlar på nätet? Samma som fysisk butik eller?
Tusen tack, missade detta helt. Ovanligt seriös lösning!
Testa Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SASJag har poäng "på väg" från Tre, beställde ett kontantkort till mobilt bredband.
Jag har även beställt saker från buyersclub men inga poäng på väg ännu.
Nu vet jag inte om det är jag som har fått en stroke eller nåt men jag hittar inte sidan längreWebshoppingsidan alltså. Jag är ganska säker på att man kunde klicka sig vidare till den från SAS Eurobonus - Tjäna poäng. Nu finns bara dom här alternativen:
✓ När du flyger
✓ När du hyr bil
✓ När du bor på ett visst hotell
✓ När du använder ett EuroBonus-kreditkort
✓ När du handlar i EuroBonus-butiken