Senaste nytt

SAS Webshopping

Inga poäng här heller, beställde för ngn vecka sedan men än syns inte några poäng, inte heller under "inkommande", så får väl anmäla saknade poäng till SAS efter 8 veckor.

Det gamla vanliga alltså, ibland går det ibland inte :)
Såg att någon tidigare lyckades få in två köp, undra om han använde olika konton då med olika mejladresser?

Lite OT eftersom detta inte är ett erbjudande genom onlineportalen men... är det någon som vet hur man får poäng för att handla via den deal som kom i nyhetsbrevet (mejl) igår?

Länken går till: Produkter för Kropp & Hem | Officiell webshop | RITUALS
upload_2018-8-23_16-2-9.png

Diskuterades för rätt länge sedan men har någon testat Hotels Combined på danska sidan sedan dess och sett om man får några poäng då de ju ger 40/100kr och då även hittar hotels.com. Den var ju lite konstig o hur man skulle få poäng genom att bara använda en sökmotor som sedan skickar vidare till andra.

Shop og tjen EuroBonus point - SAS

Jag har poäng "på väg" från Tre, beställde ett kontantkort till mobilt bredband.
Jag har även beställt saker från buyersclub men inga poäng på väg ännu.

Nu vet jag inte om det är jag som har fått en stroke eller nåt men jag hittar inte sidan längre o_O Webshoppingsidan alltså. Jag är ganska säker på att man kunde klicka sig vidare till den från SAS Eurobonus - Tjäna poäng. Nu finns bara dom här alternativen:
När du flyger
✓ När du hyr bil
✓ När du bor på ett visst hotell
✓ När du använder ett EuroBonus-kreditkort
✓ När du handlar i EuroBonus-butiken

Edit. Hittade sidan under sas.se/eurobonus. Men visst fan fanns den med i listan ovan tidigare?!

Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

Jag har poäng "på väg" från Tre, beställde ett kontantkort till mobilt bredband.
Jag har även beställt saker från buyersclub men inga poäng på väg ännu.

Nu vet jag inte om det är jag som har fått en stroke eller nåt men jag hittar inte sidan längre o_O Webshoppingsidan alltså. Jag är ganska säker på att man kunde klicka sig vidare till den från SAS Eurobonus - Tjäna poäng. Nu finns bara dom här alternativen:
När du flyger
✓ När du hyr bil
✓ När du bor på ett visst hotell
✓ När du använder ett EuroBonus-kreditkort
✓ När du handlar i EuroBonus-butiken
Testa Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS ;)

Toppen