inka
Medlem
Ja så borde det vara, tack!Jag sa upp mitt efter 1 mån då det stod ingen bindningstid vid det tillfället. De du menar, är de inte att de är sänkt pris i 4 mån bara men ändå ingen bindningstid?
Ja så borde det vara, tack!Jag sa upp mitt efter 1 mån då det stod ingen bindningstid vid det tillfället. De du menar, är de inte att de är sänkt pris i 4 mån bara men ändå ingen bindningstid?
Eller så använder man 10 Minute Mail - Temporary E-Mail eller något liknande - en tillfällig e-postadress som funkar som vanligt (du kan både skicka och ta emot mail) men efter 10 minuter försvinner adressen.
Ett tips är att ange fel telefonnummer och en epostadress som du kan deleta när du sagt upp prenumerationen. De ringer och mailar ideligen, trots att jag bett 2 ggr att få bli raderad fullständigt ur alla deras system..
OK, får beställa lite fler gratis kontantkort från Vimla och Tre dåNu skickar Klarna en kod via sms så man måste uppge rätt telefonnummer.
Provade att beställa idag igen och det hänger sig igen på samma ställe.. När jag ska "Verifiera din leveransadress"
Citygross "billiga matkassen" har kampanj på 299 kr och med rabattkod "ADRMK09" (kan användas fram till 18/9) blir det enbart 199 kr. Det går jättebra att kombinera. Trots att jag handlat där tidigare erhöll jag mina 850 poäng. Inga finsmakarmiddagar men bra värde ändå.
”Hela landet ska leva” sa aldrig någon i samband med konceptet matkassar.Citygross "billiga matkassen" har kampanj på 299 kr och med rabattkod "ADRMK09" (kan användas fram till 18/9) blir det enbart 199 kr. Det går jättebra att kombinera. Trots att jag handlat där tidigare erhöll jag mina 850 poäng. Inga finsmakarmiddagar men bra värde ändå.
Det var en korrekt iakttagelse @Mattias Holmén. Vi ska ju centralisera allt till dom 3 stora städerna och ingen ska bo norr om Sthlm. Typ.”Hela landet ska leva”![]()
Jodå, helt ok att bo norr om Stockholm för att får närmre till Arlanda!Det var en korrekt iakttagelse @Mattias Holmén. Vi ska ju centralisera allt till dom 3 stora städerna och ingen ska bo norr om Sthlm. Typ.![]()