Senaste nytt

SAS Webshopping

Jodå, helt ok att bo norr om Stockholm för att får närmre till Arlanda!
Definitionen av "norr" skiljer sig dock beroende på vart man bor. När jag växte upp i stockholm så var mina referensramar Norr (om norrtull). Nu har den förflyttats till Norr(botten). Och det är inte så nära till Arlanda eller roliga matkasssar. Här förlitar vi oss på kooperativet och får nöja oss med COOP´s matkartonger. Men poäng, det får vi :)

Definitionen av "norr" skiljer sig dock beroende på vart man bor. När jag växte upp i stockholm så var mina referensramar Norr (om norrtull). Nu har den förflyttats till Norr(botten). Och det är inte så nära till Arlanda eller roliga matkasssar. Här förlitar vi oss på kooperativet och får nöja oss med COOP´s matkartonger. Men poäng, det får vi :)
Inte nog med det, ni får dubbelt så många segment nästan oberoende av vart ni åker!

Detta har fungerat klockrent med poängen sedan Nov-17 för mig. ;)

Du får 13 000 EuroBonuspoäng första året!

Missa inte det här tillfället att få ett bra elpris och dessutom 13 000 EuroBonus Extrapoäng under första året du är kund hos oss. Allt detta ingår i erbjudandet.

Fortum | EuroBonuspoäng på din el!
Samma här. Jag undersöker dock möjligheten till att få ny bonus (10k) genom att byta leverantör under x antal månader för att sedan bli ”nykund” igen. Någon som har erfarenhet av detta?

Samma här. Jag undersöker dock möjligheten till att få ny bonus (10k) genom att byta leverantör under x antal månader för att sedan bli ”nykund” igen. Någon som har erfarenhet av detta?

Härligt när det fungerar för en gångs skull. Tycker dock inte detta abonnemanget varit fördelaktigt men beror givetvis lite på ens förutsättningar. Eftersom de tar 89kr/mån i avgift samt att man inte får någon rabatt på själva elpriset så blir det minst 89*12-->1068kr plus eventuell rabatt dyrare än om man kan välja fritt. De har väl ändrat poängen lite fram och tillbaka och det var framförallt ingen hitt när man fick 5k poäng men med 10k så att det totalt blir 13 kan det ju vara ett alternativ om det inte kommer en bra Avis-kampanj igen då de poängen var billigare. Detta sålänge man inte är en storförbrukare då även en mindre rabatt på spotpriset/elcert gör en del. Med just denna kampanjen tycker jag ofta många missar den betydligt högre månadsavgiften och avsaknad av andra rabatter.

Rätta mig gärna om jag har fel nu, men brukar man inte signa upp sig på 1 år eller är det bara hos försäkringsbolagen?

Jag har tittat runt lite idag men fann inga andra el-bolag med samma erbjudande. Tyvärr.

Toppen