HammertimeLH44
Medlem
Hur lång tid brukar det ta innan "överförda point" syns på EB-kontot?
För mig omgående.Hur lång tid brukar det ta innan "överförda point" syns på EB-kontot?
För mig så brukar det bara ta några minuter.Hur lång tid brukar det ta innan "överförda point" syns på EB-kontot?
Nu kom de in bara för detFör mig så brukar det bara ta några minuter.
Tålamod med att få in EB poäng? hört talas om det men förstår inte vad det är för nåttNu kom de in bara för detFår jobba lite på tålamodet hehe..
Nu kom de in bara för detFår jobba lite på tålamodet hehe..
Titta tre sidor bakåt.Är det någon som lyckats få poäng från Buyersclub.se, reggade ett konto och köpte lite tvål igår, gratis frakt till sista Augusti, men inga poäng än så länge.
Är det någon som lyckats få poäng från Buyersclub.se, reggade ett konto och köpte lite tvål igår, gratis frakt till sista Augusti, men inga poäng än så länge.
Fick in buyers club idag efter några veckor i ”på väg”
Inga poäng här heller, beställde för ngn vecka sedan men än syns inte några poäng, inte heller under "inkommande", så får väl anmäla saknade poäng till SAS efter 8 veckor.Är det någon som lyckats få poäng från Buyersclub.se, reggade ett konto och köpte lite tvål igår, gratis frakt till sista Augusti, men inga poäng än så länge.