MrOLZ skrev:Nu verkar Webhallen ha tröttnat iaf, och lämnat portalen.Trist, men kan förstå det då det var mer eller mindre ett lotteri om man skulle få sina EB-poäng efter köp - samt i rätt valuta.Klicka för att utvidga...
Undvik webhallen. Sämre handlare får man leta efter när något strular.Isak21 skrev:Mycket trist! Kommer köpa TV i sommar/höst för 20-30.000:- och hade siktet fast inställt på Webhallen.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Undvik webhallen. Sämre handlare får man leta efter när något strular.Klicka för att utvidga...
Fick du behålla poäng från Zetland?Canadien skrev:Zetland läste jag faktiskt lite på emellanåt, får se om det inverkar på om de drar tillbaka poängen.Klicka för att utvidga...
Jag har inte riktigt koll men jag tror de försvann.Matore skrev:Fick du behålla poäng från Zetland?Klicka för att utvidga...
Mina är då kvar, behöll det tre dagar och sa upp.Canadien skrev:Jag har inte riktigt koll men jag tror de försvann.Klicka för att utvidga...
Isak21 skrev:Mycket trist! Kommer köpa TV i sommar/höst för 20-30.000:- och hade siktet fast inställt på Webhallen.Klicka för att utvidga...
Isak21 skrev:Bra info@Hyveln! Jag får kolla med dem inför ev köp bara så det gäller aktuell produkt, eftersom det på deras hemsida verkar vara knutet till vissa produkter.Klicka för att utvidga...
Har de avslutat sitt samarbete med Eurobonus, eller har de avslutat sitt samarbete med affiliate-nätverket som i sin tur samarbetar med Eurobonus?FilipJ skrev:Visa bifogad bild 76212Inte varje dag jag kallar kundtjänstmedarbetare för "pajas", men jag tyckte det där var ett urlöjligt sätt att bemöta en kund sedan >10 år som uttrycker att den är besviken. Har haft bra och riktigt dåliga erfarenheter av Webhallen det senaste.Klicka för att utvidga...
Jag har inte handlat av dem på ett år nu efter att de riktigt klantade till en retur för mig. De är riktiga klåpare på kundsidan när man har problem man måste ta upp med dem.FilipJ skrev:Inte varje dag jag kallar kundtjänstmedarbetare för "pajas", men jag tyckte det där var ett urlöjligt sätt att bemöta en kund sedan >10 år som uttrycker att den är besviken. Har haft bra och riktigt dåliga erfarenheter av Webhallen det senaste.Klicka för att utvidga...
Bra fråga, jag har ingen aning! Mitt ursprungliga meddelande till deras chatt var kanske därför inte särskilt genomtänkt. Motiverar ändå inte det svaret.Jakob Österberg skrev:Har de avslutat sitt samarbete med Eurobonus, eller har de avslutat sitt samarbete med affiliate-nätverket som i sin tur samarbetar med Eurobonus?Klicka för att utvidga...
Ja, det är så att jag överväger alternativ. Problemet är att jag inte hittat någon som överväldigande är bättre för mina behov och utifrån nuvarande förmåner hos Webbhallen. Tips?agehall skrev:Jag har inte handlat av dem på ett år nu efter att de riktigt klantade till en retur för mig. De är riktiga klåpare på kundsidan när man har problem man måste ta upp med dem.Klicka för att utvidga...
FilipJ skrev:Problemet är att jag inte hittat någon som överväldigande är bättre för mina behov och utifrån nuvarande förmåner hos Webbhallen. Tips?Klicka för att utvidga...
Ett brett utbud av prisvärda datorkomponenter, köksgeråd, gadgets, godkänner amex och gärna med ett medlemssystem som är förmånligt. Att webhallen dessutom accepterar flera olika kryptovalutor är faktiskt ett stort plus i det hela.Mattias Holmén skrev:Hur ser behovet ut?Klicka för att utvidga...
Så är det varje gång tyvärr med just Webhallen och Apple. Jag brukar maila dem det och sen ringa och följa upp så brukar de ramla in. Även Webhallen ordrar brukar bli felräknade hos mig, räknas mot DKK. Även det har jag fått åtgärdat, men det krävs tjat.BAS skrev:Börjar bli rejält trött på SAS Webshopping. Har för närvarande tre beställningar som jag gjort för mer än 8 veckor sedan som jag ännu inte fått poäng för. Två på Webhallen och en på Apple. När jag försöker efterregistrera och krånglat med att ladda upp kvitton och fyllt i ordernummer får jag till slut bara ett felmeddelande: "ClickAlreadyHaveOrders". Vad f-n ska det betyda? Vilken skittjänstKlicka för att utvidga...