Senaste nytt

SAS Webshopping

Bra info @Hyveln ! Jag får kolla med dem inför ev köp bara så det gäller aktuell produkt, eftersom det på deras hemsida verkar vara knutet till vissa produkter.
 
Bra info @Hyveln ! Jag får kolla med dem inför ev köp bara så det gäller aktuell produkt, eftersom det på deras hemsida verkar vara knutet till vissa produkter.

Kolla priserna också, de är oftast inte billigast så det kan bli billigare att köpa motsvarande mängd extrapoäng från SAS för 20 öre styck istället för att handla på Samsungs hemsida.
 
upload_2018-5-29_14-10-45.png

Inte varje dag jag kallar kundtjänstmedarbetare för "pajas", men jag tyckte det där var ett urlöjligt sätt att bemöta en kund sedan >10 år som uttrycker att den är besviken. Har haft bra och riktigt dåliga erfarenheter av Webhallen det senaste.
 
Visa bifogad bild 76212
Inte varje dag jag kallar kundtjänstmedarbetare för "pajas", men jag tyckte det där var ett urlöjligt sätt att bemöta en kund sedan >10 år som uttrycker att den är besviken. Har haft bra och riktigt dåliga erfarenheter av Webhallen det senaste.
Har de avslutat sitt samarbete med Eurobonus, eller har de avslutat sitt samarbete med affiliate-nätverket som i sin tur samarbetar med Eurobonus?
 
Inte varje dag jag kallar kundtjänstmedarbetare för "pajas", men jag tyckte det där var ett urlöjligt sätt att bemöta en kund sedan >10 år som uttrycker att den är besviken. Har haft bra och riktigt dåliga erfarenheter av Webhallen det senaste.
Jag har inte handlat av dem på ett år nu efter att de riktigt klantade till en retur för mig. De är riktiga klåpare på kundsidan när man har problem man måste ta upp med dem.
 
Har de avslutat sitt samarbete med Eurobonus, eller har de avslutat sitt samarbete med affiliate-nätverket som i sin tur samarbetar med Eurobonus?
Bra fråga, jag har ingen aning! Mitt ursprungliga meddelande till deras chatt var kanske därför inte särskilt genomtänkt. Motiverar ändå inte det svaret.

Jag har inte handlat av dem på ett år nu efter att de riktigt klantade till en retur för mig. De är riktiga klåpare på kundsidan när man har problem man måste ta upp med dem.
Ja, det är så att jag överväger alternativ. Problemet är att jag inte hittat någon som överväldigande är bättre för mina behov och utifrån nuvarande förmåner hos Webbhallen. Tips?
 
Börjar bli rejält trött på SAS Webshopping. Har för närvarande tre beställningar som jag gjort för mer än 8 veckor sedan som jag ännu inte fått poäng för. Två på Webhallen och en på Apple. När jag försöker efterregistrera och krånglat med att ladda upp kvitton och fyllt i ordernummer får jag till slut bara ett felmeddelande: "ClickAlreadyHaveOrders". Vad f-n ska det betyda? Vilken skittjänst :mad:
 
Börjar bli rejält trött på SAS Webshopping. Har för närvarande tre beställningar som jag gjort för mer än 8 veckor sedan som jag ännu inte fått poäng för. Två på Webhallen och en på Apple. När jag försöker efterregistrera och krånglat med att ladda upp kvitton och fyllt i ordernummer får jag till slut bara ett felmeddelande: "ClickAlreadyHaveOrders". Vad f-n ska det betyda? Vilken skittjänst :mad:
Så är det varje gång tyvärr med just Webhallen och Apple. Jag brukar maila dem det och sen ringa och följa upp så brukar de ramla in. Även Webhallen ordrar brukar bli felräknade hos mig, räknas mot DKK. Även det har jag fått åtgärdat, men det krävs tjat.
 
Toppen