Bra info @Hyveln ! Jag får kolla med dem inför ev köp bara så det gäller aktuell produkt, eftersom det på deras hemsida verkar vara knutet till vissa produkter.
Har de avslutat sitt samarbete med Eurobonus, eller har de avslutat sitt samarbete med affiliate-nätverket som i sin tur samarbetar med Eurobonus?Visa bifogad bild 76212
Inte varje dag jag kallar kundtjänstmedarbetare för "pajas", men jag tyckte det där var ett urlöjligt sätt att bemöta en kund sedan >10 år som uttrycker att den är besviken. Har haft bra och riktigt dåliga erfarenheter av Webhallen det senaste.
Jag har inte handlat av dem på ett år nu efter att de riktigt klantade till en retur för mig. De är riktiga klåpare på kundsidan när man har problem man måste ta upp med dem.Inte varje dag jag kallar kundtjänstmedarbetare för "pajas", men jag tyckte det där var ett urlöjligt sätt att bemöta en kund sedan >10 år som uttrycker att den är besviken. Har haft bra och riktigt dåliga erfarenheter av Webhallen det senaste.
Bra fråga, jag har ingen aning! Mitt ursprungliga meddelande till deras chatt var kanske därför inte särskilt genomtänkt. Motiverar ändå inte det svaret.Har de avslutat sitt samarbete med Eurobonus, eller har de avslutat sitt samarbete med affiliate-nätverket som i sin tur samarbetar med Eurobonus?
Ja, det är så att jag överväger alternativ. Problemet är att jag inte hittat någon som överväldigande är bättre för mina behov och utifrån nuvarande förmåner hos Webbhallen. Tips?Jag har inte handlat av dem på ett år nu efter att de riktigt klantade till en retur för mig. De är riktiga klåpare på kundsidan när man har problem man måste ta upp med dem.
Problemet är att jag inte hittat någon som överväldigande är bättre för mina behov och utifrån nuvarande förmåner hos Webbhallen. Tips?
Ett brett utbud av prisvärda datorkomponenter, köksgeråd, gadgets, godkänner amex och gärna med ett medlemssystem som är förmånligt. Att webhallen dessutom accepterar flera olika kryptovalutor är faktiskt ett stort plus i det hela.Hur ser behovet ut?
Så är det varje gång tyvärr med just Webhallen och Apple. Jag brukar maila dem det och sen ringa och följa upp så brukar de ramla in. Även Webhallen ordrar brukar bli felräknade hos mig, räknas mot DKK. Även det har jag fått åtgärdat, men det krävs tjat.Börjar bli rejält trött på SAS Webshopping. Har för närvarande tre beställningar som jag gjort för mer än 8 veckor sedan som jag ännu inte fått poäng för. Två på Webhallen och en på Apple. När jag försöker efterregistrera och krånglat med att ladda upp kvitton och fyllt i ordernummer får jag till slut bara ett felmeddelande: "ClickAlreadyHaveOrders". Vad f-n ska det betyda? Vilken skittjänst![]()