Senaste nytt

SAS Webshopping

Grusja

Medlem
Kan någon vänlig själ förklara vad jag gör för fel när jag gör beställningarna via webshop? Har placerat ett flertal beställningar, inga har blivit registrerade. Jag får aldrig någon bekräftelse, inga kommande överföringar/poäng registreras.
 

Berglund

Medlem
Ad block aktiverat?
Någon form av tillägg såsom Ghostery eller något som blockerar ”cookies?
Har du provat att göra någon beställning via en annan browser?
 
Denna tycker jag är en bra deal just nu när man får 850p / köp (tidigare 550p). Man måste ju ändå äta.. Det finns prova-på-kassar från 299kr som ny kund och jag antar att erbjudandet gäller för ett köp av valfri kasse (?).
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Skriv gärna att det gäller City Gross så att man slipper trycka på länken för att få veta :)
 

Grusja

Medlem
Hej,
Hoppas att jag postar i rätt tråd. Jag vill testa att boka ett par nätter på Radisson genom webshopping-sidan, har aldrig gjort det innan utan bokat via deras egna bokningssystem. Som jag förstår det så får man 500 EB-poäng/natt. Blir dock osäker om följande: "Note! Hotel reservations made through SAS website is considered as Third party website. In order to earn EuroBonus Extra points, please make your reservation direct with Radisson Blu"? Alltså vad händer om jag bokar via länken på EB-sidan som tar mig till Radisson-hemsidan? Får man inga EB-poäng? Eller är det intjäning av Radisson Rewards-poäng som påverkas? Jag är EBS och har guld status hos Radisson om det nu har någon betydelse.
Är nybörjare när det gäller Eurobonus så uppskattar verkligen er hjälp. Trevlig helg!
 

Hachans

Medlem
Hej,
Hoppas att jag postar i rätt tråd. Jag vill testa att boka ett par nätter på Radisson genom webshopping-sidan, har aldrig gjort det innan utan bokat via deras egna bokningssystem. Som jag förstår det så får man 500 EB-poäng/natt. Blir dock osäker om följande: "Note! Hotel reservations made through SAS website is considered as Third party website. In order to earn EuroBonus Extra points, please make your reservation direct with Radisson Blu"? Alltså vad händer om jag bokar via länken på EB-sidan som tar mig till Radisson-hemsidan? Får man inga EB-poäng? Eller är det intjäning av Radisson Rewards-poäng som påverkas? Jag är EBS och har guld status hos Radisson om det nu har någon betydelse.
Är nybörjare när det gäller Eurobonus så uppskattar verkligen er hjälp. Trevlig helg!

Boka på Radisson-sidan, lämna ditt Eurobonusnummer när du checkar in. Klart!

Länken på sidan går till Radisson-sidan, de menar bara att du inte ska boka via typ hotels.com eller liknande.
 
Toppen