Olle K
Medlem
.Gjorde en bokning tidigare idag, det ser ut att funka som vanligt.
Park Inn by Radisson | SAS
Den sida jag menade där Park Inn är borta är onlineshopping sidan där man fick 26 poäng per 100 kr.
.Gjorde en bokning tidigare idag, det ser ut att funka som vanligt.
Park Inn by Radisson | SAS
Jag försökte registrera mig men får bara upp "Denna kampanjkoden är inte giltig". Den förifyllda koden är Eurobonus. Vilken kampanjkod hade du?
Visa bifogad bild 76386
Måste man bli medlem för att komma åt sidan? Får inte bort den popupen när man hamnar på sidan.Buyersclub - Tjäna 1 100 poäng per köp
Vänligen notera: Den här kampanjen kan bara användas en gång per Eurobonus-medlem. Det innebär att det endast utbetalas poäng en gång för varje unikt Eurobonus-nummer. Poäng registreras automatiskt efter upp till 8 veckor. Kampanjen gäller endast svenska EuroBonus-medlemmar.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Ex: 1100p för 50 kr = 0,045 kr/p
Visa bifogad bild 76395
Visa bifogad bild 76393
Visa bifogad bild 76394
Måste man bli medlem för att komma åt sidan? Får inte bort den popupen när man hamnar på sidan.
Tämligen värdelöst om man måste bli medlem på en sida för att kunna se vad som finsn på den.
Visa bifogad bild 76397
Buyersclub - Tjäna 1 100 poäng per köp
Vänligen notera: Den här kampanjen kan bara användas en gång per Eurobonus-medlem. Det innebär att det endast utbetalas poäng en gång för varje unikt Eurobonus-nummer. Poäng registreras automatiskt efter upp till 8 veckor. Kampanjen gäller endast svenska EuroBonus-medlemmar.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Ex: 1100p för 50 kr = 0,045 kr/p
Visa bifogad bild 76395
Visa bifogad bild 76393
Visa bifogad bild 76394
Ja, och dom lade även till detta:Nu verkar det som om man bara får 1 000 poäng