Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag fick på min SAS-registrerade mailadress. Såg också att den inte fanns i portalen. Har mailat till kundtjänst lite olika frågor och fått svar inom 20 min båda gångerna. Länsförsäkringar har inte besvarat ett ärende jag haft sedan 4 december. :)

Konstigt - ligger ganska bra på poäng och betyg.

Branschstudien är genomförd bland 2 675 svenskar och undersöker anseendet hos 14 svenska försäkringsbolag. Hedvig hamnar på plats tre i rankingen, med ett betyg på 3.5, efter Folksam och Länsförsäkringar. 3.5 är också den nivå som krävs för att ett företag ska anses ha ett gott anseende enligt Reputation and Trust Analytics.

Bild från konsumenternas.se
Visa bifogad bild 161946

Behövde dock vara mer än 200kr och bilförsäkringen kostade 199kr. :D
Typiskt... jaja kan ändå kika på hemförsäkringen som också var billigare.
Det folk har emot Hedvig på det här forumet är reseförsäkring och framförallt hur de tydligen räknar värdet på en poängresa. De har en ganska basic reseförsäkring och erbjuder inte tilläggsförsäkring som avbeställningsskydd eller längre tid, utan det får man komplettera med på egen hand om man vill istället för att köpa en dyrare grundförsäkring som vissa andra bolag erbjuder.

Ja, sen finns det säkert enstaka personer med dålig erfarenhet eller rädda för nya företag, men de är ganska få.
 
Skaffade Hallon under 4000p kampanjen. Stått som kommande men nu står de inte kvar där. Sagt upp det så det ska sägas upp sista januari.

Någon som fått? Dags höra av sig till SAS?

//Niclas
 
Skaffade Hallon under 4000p kampanjen. Stått som kommande men nu står de inte kvar där. Sagt upp det så det ska sägas upp sista januari.

Någon som fått? Dags höra av sig till SAS?

//Niclas
Samma för mig, den har försvunnit utan kreditering. Jag skickade in en förfrågan och bad om en förklaring.
 
Hallon står kvar som "på väg" för mig. Ej sagt upp abonnemanget ännu ifall att det har betydelse. Radiotystnad gällande Tellus och Halebop trots kontakt med support. Vimla betalades ut snabbt.
 
Toppen