H4ipM8adRg9nvkRu
Medlem
Det folk har emot Hedvig på det här forumet är reseförsäkring och framförallt hur de tydligen räknar värdet på en poängresa. De har en ganska basic reseförsäkring och erbjuder inte tilläggsförsäkring som avbeställningsskydd eller längre tid, utan det får man komplettera med på egen hand om man vill istället för att köpa en dyrare grundförsäkring som vissa andra bolag erbjuder.Jag fick på min SAS-registrerade mailadress. Såg också att den inte fanns i portalen. Har mailat till kundtjänst lite olika frågor och fått svar inom 20 min båda gångerna. Länsförsäkringar har inte besvarat ett ärende jag haft sedan 4 december.
Konstigt - ligger ganska bra på poäng och betyg.
Branschstudien är genomförd bland 2 675 svenskar och undersöker anseendet hos 14 svenska försäkringsbolag. Hedvig hamnar på plats tre i rankingen, med ett betyg på 3.5, efter Folksam och Länsförsäkringar. 3.5 är också den nivå som krävs för att ett företag ska anses ha ett gott anseende enligt Reputation and Trust Analytics.
Bild från konsumenternas.se
Visa bifogad bild 161946
Behövde dock vara mer än 200kr och bilförsäkringen kostade 199kr.
Typiskt... jaja kan ändå kika på hemförsäkringen som också var billigare.
Ja, sen finns det säkert enstaka personer med dålig erfarenhet eller rädda för nya företag, men de är ganska få.