Senaste nytt

SAS Webshopping

Ny? kampanj från Hedvig. Passar bra då flera av försäkringarna var billigare än det vi har idag.

SAMLA POÄNG MED HEDVIG
Just nu får du 10 000 poäng i välkomstbonus när du skaffar försäkring hos Hedvig. Dessutom får du 100 Bonuspoäng per månad för varje aktiv försäkring. Hedvig erbjuder hemförsäkring, djurförsäkring, bilförsäkring, studentförsäkring och olycksfallsförsäkring.
Erbjudandet gäller till och med 28 januari 2025.

• Gilla
Reactions: Gus
Ny? kampanj från Hedvig. Passar bra då flera av försäkringarna var billigare än det vi har idag.

SAMLA POÄNG MED HEDVIG
Just nu får du 10 000 poäng i välkomstbonus när du skaffar försäkring hos Hedvig. Dessutom får du 100 Bonuspoäng per månad för varje aktiv försäkring. Hedvig erbjuder hemförsäkring, djurförsäkring, bilförsäkring, studentförsäkring och olycksfallsförsäkring.
Personlig på mail? För Hedvig dyker inte ens upp i portalen mer.

SAMLA POÄNG MED HEDVIG
Det är ingen vidare försäkring att ha.
Undvik!

Personlig på mail? För Hedvig dyker inte ens upp i portalen mer.
Jag fick på min SAS-registrerade mailadress. Såg också att den inte fanns i portalen. Har mailat till kundtjänst lite olika frågor och fått svar inom 20 min båda gångerna. Länsförsäkringar har inte besvarat ett ärende jag haft sedan 4 december. :)
Det är ingen vidare försäkring att ha.
Undvik!
Konstigt - ligger ganska bra på poäng och betyg.

Branschstudien är genomförd bland 2 675 svenskar och undersöker anseendet hos 14 svenska försäkringsbolag. Hedvig hamnar på plats tre i rankingen, med ett betyg på 3.5, efter Folksam och Länsförsäkringar. 3.5 är också den nivå som krävs för att ett företag ska anses ha ett gott anseende enligt Reputation and Trust Analytics.

Bild från konsumenternas.se
1737468216519.png

6öre/poäng är ju rätt ok oavsett om man vill eller behöver ha försäkringen.
Behövde dock vara mer än 200kr och bilförsäkringen kostade 199kr. :D
Typiskt... jaja kan ändå kika på hemförsäkringen som också var billigare.

Toppen