Fick poäng typ direktNu har Elbolaget kampanj på 10k poäng igen.
Är det något som fått poängen från dom tidigare? Har två bekanta som väntat runt 8 veckor nu.
Nu har Elbolaget kampanj på 10k poäng igen.
Är det något som fått poängen från dom tidigare? Har två bekanta som väntat runt 8 veckor nu.
Fick poängen omgående typ, avtalet hade inte startat ens om jag minns rätt.Nu har Elbolaget kampanj på 10k poäng igen.
Ja precis, sorry.Menar du Enkla Elbolaget?
Personlig på mail? För Hedvig dyker inte ens upp i portalen mer.Ny? kampanj från Hedvig. Passar bra då flera av försäkringarna var billigare än det vi har idag.
SAMLA POÄNG MED HEDVIG
Just nu får du 10 000 poäng i välkomstbonus när du skaffar försäkring hos Hedvig. Dessutom får du 100 Bonuspoäng per månad för varje aktiv försäkring. Hedvig erbjuder hemförsäkring, djurförsäkring, bilförsäkring, studentförsäkring och olycksfallsförsäkring.
Erbjudandet gäller till och med 28 januari 2025.
Det är ingen vidare försäkring att ha.Ny? kampanj från Hedvig. Passar bra då flera av försäkringarna var billigare än det vi har idag.
SAMLA POÄNG MED HEDVIG
Just nu får du 10 000 poäng i välkomstbonus när du skaffar försäkring hos Hedvig. Dessutom får du 100 Bonuspoäng per månad för varje aktiv försäkring. Hedvig erbjuder hemförsäkring, djurförsäkring, bilförsäkring, studentförsäkring och olycksfallsförsäkring.
Erbjudandet gäller till och med 28 januari 2025.
Jag fick på min SAS-registrerade mailadress. Såg också att den inte fanns i portalen. Har mailat till kundtjänst lite olika frågor och fått svar inom 20 min båda gångerna. Länsförsäkringar har inte besvarat ett ärende jag haft sedan 4 december.Personlig på mail? För Hedvig dyker inte ens upp i portalen mer.
Konstigt - ligger ganska bra på poäng och betyg.Det är ingen vidare försäkring att ha.
Undvik!
Behövde dock vara mer än 200kr och bilförsäkringen kostade 199kr.6öre/poäng är ju rätt ok oavsett om man vill eller behöver ha försäkringen.