Senaste nytt

SAS Webshopping

WTP

Medlem
Frugan fick nyss svar från Hedvig:
1695626573412.png
 

RhinoG

Medlem
Ledsen om detta besvarats innan.

Kan man applicera fler än 1 presentkort med zupergift på elgigantens hemsida? Ex jag vill köpa nya iPhone och applicera 5000kr * 3?
 

JohanW

Medlem
Ledsen om detta besvarats innan.

Kan man applicera fler än 1 presentkort med zupergift på elgigantens hemsida? Ex jag vill köpa nya iPhone och applicera 5000kr * 3?
Fick du testat? Tittar på en ny TV 10k+ så hade varit bra att vara säker på att kunna stacka flera presentkort då 5K verkar vara största från Zupergift.
 

RhinoG

Medlem
Fick du testat? Tittar på en ny TV 10k+ så hade varit bra att vara säker på att kunna stacka flera presentkort då 5K verkar vara största från Zupergift.

Jajamen, var inga problem att applicera tre stycken i mitt fall. Man blir ju lite nojjig när distansköpslagen tydligen inte gäller på presentkorten.
 

JohanW

Medlem
OK, ledsen men backar många sidor och letat men vill vara säker då jag behöver lägga beställning idag.
Kod från Zupergift kommer digitalt i mailen? Inte på ett plastkort i brevlådan? Eftersom Eurobonusshop frågar efter adress. När jag ska betala.
 

Veratio

Medlem
Hej,

Har inte använt Zupergift, men är i behov av poäng nu, ska handla lite (15?) på Mio. Köpa 2 presentkort på 10+5, tjäna 7 500 poäng, kan gå in och lösa in Zupergift mot Mio, sen handla på nätet på Mio? Funkar det?

Rätt smutt i så fall!
 
Toppen