Senaste nytt

SAS Webshopping

Tamas

Medlem
NAY-svar
"Hejsan!

Jag tror att du kanske missförstått, du har rätt att ta del av EuroBonus poängen och du kommer få dem.

Gällande de rabatter du får via Hedvig Forever, dvs de vänner som använt din kod, så är detta gemensamt för alla medlemmar som har en aktiv försäkring att ta del av.

Däremot kan man endast ta del av en sådan kampanj när man tecknar försäkringen, dvs den rabatt man får från början. Där har du endast angett SAS Eurobonus, som du alltså får ta del av.

Om du hade angett en annan rabattkod vid tecknande av din försäkring så hade vi behövt ta bort den, om du fortfarande vill ta del av SAS Eurobonus.

Hoppas det förtydligade lite hur det fungerar, om du har fler frågor är det bara att du återkommer!”"

YAY-svar
Visa bifogad bild 143262

Summering: Jag vet inte om det är JAG som missförstått, eller om det är de olika medarbetarna på Hedvig som missförstått :)

Det finns inget sätt för oss att särskilja mellan Hedvig Forever och andra rabattkoder. Men iaf jag fick samma NAY svar. Då ska vi va nöjda att det kommer trilla in 10k poäng.
 

Doctor-X

Medlem
Hej Doctor-X,

Tack för ditt meddelande. Vi behöver kolla upp detta vidare med de som är ansvariga för samarbetet och återkommer med svar inom kort så fort vi fått klarhet på omständigheterna. Tack för din förståelse!

Ha en fin dag!

Gissar att det ramlat in en hel del frågor kring detta idag (säkert fler som läser här, än vi som skriver) - så kanske lite kaosartat hos Hedvigs kundtjänst idag, de hade nog inte räknat med detta.
 

Hulmund

Ny medlem
hedvig.jpg


Verkar vara rätt otydligt internt hos Hedvig, fick precis det här svaret så ska bli intressant att se vad de återkommer med till veckan.
 

Doctor-X

Medlem
Visa bifogad bild 143265

Verkar vara rätt otydligt internt hos Hedvig, fick precis det här svaret så ska bli intressant att se vad de återkommer med till veckan.

Min killgissning är att det inte blir några poäng för de som använt forever-rabattkoderna. Sen hur de ska lösa det internt, ska de då kontakta samtliga kunder som använt en rabattkod och erbjuda att ta bort den för att få Eurobonuspoäng eller ej? Annars blåser man ju sina kunder. Bästa för deras rykte och omdöme är ju att låta detta passera och betala ut poängen.
Som jag skrivit tidigare kan man inte i efterhand hitta på egna villkor, det som gällde när man tecknade försäkringen är de villkor som gäller - vill inte Hedvig stå för det måste de häva köpet - med vad det nu innebär enligt köplagen för Hedvig .
 

Doctor-X

Medlem
Fick detta nu i chatten via deras app:

IMG_4195.jpeg


Ställde denna frågan tillbaka:
”Toppen, tack för snabb återkoppling!

Jag har tipsat flera vänner om detta erbjudandet som hakat på det! Kommer ovanstående även att gälla för dem eller måste var och en utkräva skriftlig bekräftelse från er för att få sina Eurobonuspoäng?

Glad midsommar!”


Jobbigt för Hedvigs kundtjänst nu o_O
 

Hulmund

Ny medlem
Fick detta nu i chatten via deras app:

Visa bifogad bild 143267

Ställde denna frågan tillbaka:
”Toppen, tack för snabb återkoppling!

Jag har tipsat flera vänner om detta erbjudandet som hakat på det! Kommer ovanstående även att gälla för dem eller måste var och en utkräva skriftlig bekräftelse från er för att få sina Eurobonuspoäng?

Glad midsommar!”


Jobbigt för Hedvigs kundtjänst nu o_O

Fick precis samma meddelande och ställde en liknande fråga då sambon också signade upp sig på en försäkring
 
Toppen