Senaste nytt

SAS Webshopping

O_B

Medlem
Stämmer det att det finns en maxgräns på 10 tkr på ett köp hos Elgiganten med presentkort? Dvs tex max 10tkr presentort på ett laptop köp av 25 tkr?

Eller varierar det vid tex onlineköp butiksköp etc?

Tacksam för erfarenheter på det området innan jag beställer för mkt sådana...
 

Fredah

Medlem
Stämmer det att det finns en maxgräns på 10 tkr på ett köp hos Elgiganten med presentkort? Dvs tex max 10tkr presentort på ett laptop köp av 25 tkr?

Eller varierar det vid tex onlineköp butiksköp etc?

Tacksam för erfarenheter på det området innan jag beställer för mkt sådana...
Det står ju ”Observera att du kan använda max 5 presentkort per köp.” Och största beloppet är 5kkr så borde ju bli max 25kkr?

Jag har dock inte testat men finns det en sån gräns borde det framgå.

Tänk på att man kan köpa både direkt och via Zupergift, jag syftar INTE på Zupergift.
 

O_B

Medlem
Jag har sett olika åsikter historiskt, men när jag kollade själv så hittade jag följande bekymrande text:

"
Hur många presentkort kan jag använda samtidigt?
Du kan använda upp till 10 presentkort, med ett totalt saldo på upp till 10 000 kronor i samma beställning.
"

Kort sagt, hade varit kanon med lite praktiskt erfarenhet runt större köp.
 

Frostice

Medlem
Köpte dator ~25000 med 5 presentkort á 5000kr (från 3 zupergift: 10k x2, 5k x1) i butik och det var inga problem den gången.
 
  • Gilla
Reactions: O_B

Gus

Medlem
Jag använde inte forever-koden på Hedvig utan studentkoden via Mecenat. Undrar hur det blir nu. :rolleyes: Får kontakta kundservice!
 

HCas

Medlem
Reggade mig på Hedvig för att ta del av 10k-erbjudandet men hittar ingenstans att lägga in sitt Eurobonusnummer...var gör man det?
 
Toppen