Senaste nytt

SAS Webshopping

MrRob

Medlem
Det jag köpte så var några grejer 10:- billigare hos Doz, och någon grej 10:- dyrare.
Allt som allt va det väldigt likt priset hos Apoteket som jag jämförde mot.

FInns ju så fruktansvärt många aktörer i den där branschen, jag orkar inte kolla igenom varenda en, tid är också pengar!
Om jag förlorar 24:- på att jag inte la ner 30minuter research på vilket onlineapotek som är billigast på just den korgen jag hade plockat ihop så får det va så.
Det kommer inte va på onlineapoteken man sparar dom största pengarna i vardagen :D

Är man lite flink i fingrarna så tar det inte mer än 30 sek att kolla ett par artiklar på Prisjakt. Liten brasklapp om att de troligtvis inte indexerar alla tillgängliga läkemedel men det vanliga för huvud, mage etc. finns med.
 

Storguten

Medlem
Någon som vet när Eton försvann från SAS Onlineshoppen eller om det bara är en tillfällig bugg i systemet att den saknas ? Det var ju trots allt 50 poäng per 100lapp där :(
 
Dubbeldip! Man får se till att inte glömma att skriva in sitt EB-nummer i Fodooraappen också.
Med nya samarbetsparten Wolt räcker det med att använda ett kort kopplat till Eurobonus Everyday. Synd bara att Wolt inte finns i så många städer.
 

EgOscar

Medlem
”Ja, tyvärr räknas inte de första 6 månaderna in i bindningstiden, så om du vill förlänga medlemskapet i december så kommer du få dina 10 000 poäng, men då är du som sagt bunden i 12 månader, och inte 6 månader!”
Aha 12 mån bindningstid alltså

Men för oss som INTE var medlemmar i Singular Society förrut, räcker det med att signa upp några månader då? Jag tycker det när jag läser deras regler:
IMG_8502.jpeg
 

Emil123

Medlem
Det du citerat ovan är ju för nya medlemmar. Sista vilkoret där gäller väl inköpen 100p/100kr som man gör på sajten.
 
Toppen