Mystiken tätnar ang Hedvig.
Undrar hur bra hjälp man får om man behöver hjälp med något mer invecklat (som t.ex ett försäkringsärende)?
Nog svårare att handskas med poängjägare från BC än vanligt folk som har försäkringsärenden
Mystiken tätnar ang Hedvig.
Undrar hur bra hjälp man får om man behöver hjälp med något mer invecklat (som t.ex ett försäkringsärende)?
Haha ja, EuroBonus skojar man f*n inte omNog svårare att handskas med poängjägare från BC än vanligt folk som har försäkringsärenden![]()
Jag är kund där så har du någon varning är jag genuint intresserad. Själv har jag nästan inte läst något negativt utöver att folk på detta forum klagar över att de inte ersätter bonusresor.Läser man om Hedvig på nätet så är det inte jättepositiva saker folk skriver. Jag håller mig kvar till LF även om man blir utan poäng![]()
NAY-svar
"Hejsan!
Jag tror att du kanske missförstått, du har rätt att ta del av EuroBonus poängen och du kommer få dem.
Gällande de rabatter du får via Hedvig Forever, dvs de vänner som använt din kod, så är detta gemensamt för alla medlemmar som har en aktiv försäkring att ta del av.
Däremot kan man endast ta del av en sådan kampanj när man tecknar försäkringen, dvs den rabatt man får från början. Där har du endast angett SAS Eurobonus, som du alltså får ta del av.
Om du hade angett en annan rabattkod vid tecknande av din försäkring så hade vi behövt ta bort den, om du fortfarande vill ta del av SAS Eurobonus.
Hoppas det förtydligade lite hur det fungerar, om du har fler frågor är det bara att du återkommer!”"
YAY-svar
Visa bifogad bild 143262
Summering: Jag vet inte om det är JAG som missförstått, eller om det är de olika medarbetarna på Hedvig som missförstått![]()
Hej Doctor-X,
Tack för ditt meddelande. Vi behöver kolla upp detta vidare med de som är ansvariga för samarbetet och återkommer med svar inom kort så fort vi fått klarhet på omständigheterna. Tack för din förståelse!
Ha en fin dag!
Visa bifogad bild 143265
Verkar vara rätt otydligt internt hos Hedvig, fick precis det här svaret så ska bli intressant att se vad de återkommer med till veckan.
Fick detta nu i chatten via deras app:
Visa bifogad bild 143267
Ställde denna frågan tillbaka:
”Toppen, tack för snabb återkoppling!
Jag har tipsat flera vänner om detta erbjudandet som hakat på det! Kommer ovanstående även att gälla för dem eller måste var och en utkräva skriftlig bekräftelse från er för att få sina Eurobonuspoäng?
Glad midsommar!”
Jobbigt för Hedvigs kundtjänst nu![]()