Jag har nappat på idén att efter devisen "många bäckar små" med tanke på att jag till 97% använder mig av kort både online och fysiskt så har jag fört över mer än 6200kr till mitt Travel Cash och handlat för nästan 5900kr.
Trots detta syns det inte någonting på min kontohistorik över inkomna poäng och på mina sidor står det att mitt kort ej är aktiverat trots att jag kan handla med det, Travel Cash appen fungerar och jag kan logga in på mina Travel Cash-sidor på datorn. (Jag har en Mac och använder mig av Safari...)
På mina sidor klickar jag på "Aktivera kort" och då måste jag antingen logga in via en ny flik vilket jag gör men hamnar per automatik på mina Travel Cash-sidor och klickar jag igen så hamnar jag i en ny flik på Travel Cash.
Ingenstans varken på SAS mina sidor finner jag någonstans där jag kan aktivera mitt redan aktiverade kort som jag aktiverade via appen eller på mina Travel Cash sida.
Vad gör jag för fel?
En annan sak som jag läste från bl.a.
@martin1891 är att ni har fått ett välkomsterbjudande på 500 poäng efter att antingen ha fått kortet, aktiverat kortet eller använt kortet.
Det är väldigt märkligt att jag började använda det någon vecka efter att jag fick det i början av september men inte fått någon respons what so ever från SAS. Har nu EBG eller lägre?
Anyways, tacksam för alla svar och tips som ni kan bidra med om vad jag ska göra.
Min mobil finns på service och jag får tillbaka den tidigast imorgon men med tanke på kompetensen hos SK-IT så är jag inte allt för hoppfull om att få några geniala svar från deras sida...
Utfall ni undrar varför jag hittills ej har nappat på alla fantastiska möjligheter som andra kort erbjuder med tanke på hur jag konsumerar så har jag ej den möjligheten...
Trevlig kväll!
/Smuffe