obs
Medlem
Är det ngn som vet statusen på dessa kort? Har en bekant som har försökt skaffa men ingen på SAS supporten kan svara på när/om det blir möjligt igenSjälv har jag försökt hitta info på SAS hemsida men utan framgång!? I hemma datorn har jag en direktlänk som jag använt men den hittar jag ej på SAS sidor å länken som man hänvisas till om man Googlar runt lite verkar vara död för man kommer ingen vart när man klickar på den!!?? Däremot så funkar Appen (min iaf) hur bra som helst
![]()
Känner inte till status men det känns som att de har ganska mycket strul med Travelcash kortet. Jag har märkt att de bl.a. har/har haft problem med pågående transaktioner som inte har slutförts. Jag har ett kort som gjordes medan jag bodde i Danmark och laddad det med både danska och svenska kronor. Häromveckan använde jag kortet i Sverige men döm om min förvåning när den pågående transaktion bokades i danska kronor (och drogs från potten med danska kronor)! Jag pratade med supporten och det hade tydligen varit ett problem dom senaste månader (använder inte kortet så ofta så jag hade inte märkt av problemet tills nu). När bokningen slutfördes debiterades dock beloppet korrekt i svenska kronor och de danska kronor krediterades åter på kontot.
Ännu mera SKIT från SAS...
(Länk till SAS Travelcash: SAS | Webbplatskrav )