Min första erfarenhet av "nya Tallinn" är än så länge helt okej. Men detta beror nog mer på att det var en enkel rutt som skulle läggas på min resa.
Först och främst, det går otroligt snabbt att komma fram. Jag satt och försökte tajma att komma fram 15:59 och gjorde mitt första samtal redan 15:51
Agent 1: Ställde några frågor då jag kom fram alldeles för snabbt då biljetterna på HND -> CPH inte släppts än. Fick bra och tydliga svar.
Agent 2: Svarade med en väldigt osäker röst. Men hon kunde se biljetterna och skulle "lägga på dessa". Samtidigt så skulle jag in på ett möte så var lite halvstressad. Men hon ville att jag skulle "vänta" en stund och la mig på hold. 4-5 minuter senare så lades samtalet på. Jag hoppar in i mitt möte och var lite halv svettig.
Agent 3: Direkt efter att mötet var slut så hoppade jag på telefonen igen. Herr agent 3 svarade med en säker röst och såg till att lägga till min resa. Han meddelade att jag skulle få ett mail senare, möjligtvis under morgondagen (idag) med betalningslänk från eurobonusavdelningen.
Jag är iallafall nöjd än så länge

Min fråga är då, ungefär hur länge har ni behövt vänta på denna betalningslänk? Har ni behövt ringa tillbaka någon gång för att ni inte fått mailet med länken?