Senaste nytt

SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

Elberto

Medlem
Katastrof!!! SAS, läs det här: katastrof!
Fem samtal idag, den första kopplade till Cypern, de andra till svenska SAS medarbetare. Helt omöjligt att få en biljett till GRU t/r bokat...
 

Mikeswe

Medlem
Ringde 018 idag och fick prata med en svensk kille som hade norrländsk dialekt. Han fattade direkt vad jag ville boka och löste det snabbt och korrekt. Gav en 5:a i betyg i enkäten efteråt.

Kanske samma kille jag fick prata med själv. En norrlänning som introducerade sig som Magnus (tror jag).

Riktigt trevlig, kunnig och hade svar på alla frågor direkt. Inget svårt ärende kanske (ringde för att säkerställa att den 2-4-1 voucher med en aktiv bokning jag har, även den förlängs vid årsskiftet eftersom jag inte fått mail med förlängning). Snabbt, lätt, radade upp vouchers med utgångsdatum utan att jag frågade om det. Proaktivt, frågade om jag ville göra några ändringar etc.

Kändes som Tallinnkvalitet.

Verkar vara rätt dag att ringa 018.
 

Elberto

Medlem
Vad var det som inte gick?

Att boka något överhuvudtaget. Det finns platser enligt Awardfares samt United men för summera dagens resultat, man sa till mig:
"Finns inga platser", "finns bara Economy", "finns en plats i First", "finns 0 platser i First", "vill ni resa i Economy eller"?
 
Ringde "nya Tallin" för att lägga till en anslutning på en resa idag. Det är väl den enklaste ändringen som är tänkbar, så ingen stjärna för att det gick bra, men jag blev positivt överraskad över att det var exakt 0 kötid alls, det han inte ens gå fram en signal innan jag kom fram.
 

nixa

Medlem
Bokade fyra resor precis till SIN i business utan större problem, dock såg jag nu i efterhand att ena resan hade en bokningsavgift på 450 per person, men den andra hade 825 per person. Något som blivit fel där gissar jag, eller vad kan det vara?
 
Toppen