A
Aurora
Guest
Jag har testat allt inkl tömma cache och cookies, inkognitoläge och annan browser. Får likförbannat upp gamla sajten.
Veldig merkelig, hos meg kommer sas.se opp helt som vanlig. Forsøk sas.no eller flysas.com?
Jag har testat allt inkl tömma cache och cookies, inkognitoläge och annan browser. Får likförbannat upp gamla sajten.
så ser den ut via Book cheap flight tickets on scheduled international flights! (flysas.com) - SAS via sas.se är det nya sidanJaha, och vad hände nu? Den gamla sidan är tillbaka sedan några timmar tillbaka.
Sök, boka, logga in är bara glömma.
så ser den ut via Book cheap flight tickets on scheduled international flights! (flysas.com) - SAS via sas.se är det nya sidan
Ny på Businessclass så kanske postar i fel forum men har följande fråga:
Jag ska till Boston i november och flyger från Arlanda, vill flyga SAS (maximera EB-poäng) och måste åka ekonomi (resepolicy). När jag söker på sas.se får jag upp några alternativa rutter medan jag via andra sökmotorer får andra ruttförslag med kortare restid. Trots att jag bockat i endast SAS som flygbolag. Någon som kan ge mig tips på hur/var jag effektivast hittar bästa SAS-rutten?
Jag försöker hålla mig positiv till när det gäller SAS site men nu har det brustit...
På den nya siten kan man inte specifiera multi-city flight. Av någon anledning har man en valmöjlighet att välja hemresa från annan ort. Så man kan med andra ord specifiera OJ, men enbart på destination. Om jag t.ex. vill flyga ARN-NYC-GOT så får jag vända mig till en OTA.
Man tar sig för pannan.
Men man har väl aldrig kunnat boka multi-city på SAS.se? Det är väl därför folk använder wideroe.com?
Ja, det är väl så det alltid har varit. En open-jaw kan man boka men inte mutli-city.