Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

Tycker att det har varit rejält struligt på slutet, får ofta olika typer av felmeddelanden.

En sak jag heller inte förstår är varför kommande resor på mitt EB-nummer inte finns direkt tillgängliga efter inlogg. När man lägger till en resa i appen så ligger den ju där sen men så funkar av någon anledning inte sas.se. Där måste man ju via Mina bokningar gå till Andra bokningar, genomförda utan att vara inloggad och söka genom bokningsnummer.
Det har jag också tänkt på. Via appen får jag upp alla mina resor, både award, egendomar samt bokade via jobbet / AMEX. På hemsidan har jag nog aldrig haft en resa, utan måste gå till "andra bokningar". De kan ju bevisligen knyta ihop resorna med mitt EB, eftersom det görs i appen.

Har ni sett Cathay Pacifics hemsida och bokning. Helt ljuvlig och så otroligt enkel att använda. För mig är den kanske det bästa exemplet på hur en sida skall se ut.

Har ni sett Cathay Pacifics hemsida och bokning. Helt ljuvlig och så otroligt enkel att använda. För mig är den kanske det bästa exemplet på hur en sida skall se ut.

Om vi bortser från det lilla irritationsmoment att det inte går att boka resor från Stockholm trots att Cathay Pacific har x antal codeshareflygningar varje dag som utgår från Stockholm :mad:

Instämmer! Försöker boka en resa men hemsidan växlar mellan att inte svara alls till att ge felmeddelanden. Hade det inte varit för att SAS hade ett så bra pris till just den destination jag vill till hade jag mer än gärna avbrutit och gett mina pengar till annat Star Alliance bolag.........

SAS förlorade en resa idag eftersom jag inte kunde boka p.g.a att sidan hela tiden strulade.:confused:

Det är kanske så att sas vill att man kör allt genom appen? ;)

Den fungerar iaf *peppar peppar* bra och jag kunde boka 2 resor idag...

Men hemsidan fungerar verkligen skandalöst dåligt. :(

Toppen