Senaste nytt

SAS.se världens sämsta flygbolagssida?

Det är märkligt att ingen nämner det här på forumet då jag vet att andra också drabbats. Jag skall flyga min fjärde flygning på sju dagar, det är samma problem på alla dessa. Förbokad sittplats finns inte kvar vid incheckning online. Reserverar en ny, kommer till ARN , går till automaten och tar ut ett bkort. Ändrad plats (till skitplats) - igen! Väljer en ny under buller och bong. Således tre olika sittplatser på varje flygning så långt. Vad är det som sker? Är det IT som slagit sig vrånga nu när de vet att deras jobb skal ut på entreprenad? Tokdåligt är det alldeles oavsett. Jag har 15-20 flygningar redan bokade - skall det fortsätta så här?

Jag hade också problem med platsen imorse. Allt såg bra ut när jag checkade in på nätet men platsen var ändrad när det var dags att kliva på planet.

Så länge man blir "framflyttad" :cool: och inte "bakflyttad" så har jag inga problem med det men när man blir skickad bakåt så grrr då blir man störd.

Jaha, och vad hände nu? Den gamla sidan är tillbaka sedan några timmar tillbaka.
Sök, boka, logga in är bara glömma.

Attachments

• saserror.PNG
    saserror.PNG
    109,3 KB · Visningar: 356
Jaha, och vad hände nu? Den gamla sidan är tillbaka sedan några timmar tillbaka.
Sök, boka, logga in är bara glömma.

Tøm dina cookies/din cache - sas.se fungerer plettfritt hos meg (svensk IP adress) og jag kan logga inn uten problemer :)

Det har varit en massa strul för mig idag. Timeouts, halva sidan laddas osv. Så nånting har de allt hållt på med tror jag. :)

Ny på Businessclass så kanske postar i fel forum men har följande fråga:

Jag ska till Boston i november och flyger från Arlanda, vill flyga SAS (maximera EB-poäng) och måste åka ekonomi (resepolicy). När jag söker på sas.se får jag upp några alternativa rutter medan jag via andra sökmotorer får andra ruttförslag med kortare restid. Trots att jag bockat i endast SAS som flygbolag. Någon som kan ge mig tips på hur/var jag effektivast hittar bästa SAS-rutten?

Toppen