Ring in och boka!Hur gör man för att välja en GO-biljett som ger 500p inom Europa?
Ring in och boka!Hur gör man för att välja en GO-biljett som ger 500p inom Europa?
De har ju börjat ta betalt för det :-(Ring in och boka!
De har ju börjat ta betalt för det :-(
You can’t win!De har ju börjat ta betalt för det :-(
Om man nu vill boka på SAS hemsida. Hur gör man för att välja en GO-biljett som ger 500p inom Europa? Om det finns billigare bokningsklasser tillgängliga verkar SAS bara visa dem och endast om de är slut så får jag upp ett GO alternativ som ger 500p. Nu sitter jag på mobilen så det kanske är anledningen? Det måste ju finnas alternativ så att man aktivt kan välja en högre klass.
Samt förbered på ett samtal från Amex som kommer tro att ens kort är stulet och vill spärra de här upprepade transaktionerna.Är ju fri avbokning inom 24h så boka upp 9 platser light, och se om det efter det dyker upp lite dyrare Go. Om inte så boka 9 light till...
Och minuspoäng på bokningarna ;-)SAS i ett nötskal. Man inför ett system...utan att ha ett system för det.
Övriga flygbolag har den möjligheten, säkert afrikanska småbolag också.
SAS lär få till det 2035, fast då har dom nog infört 40 nya system och klasser.
Bara på BC...Är ju fri avbokning inom 24h så boka upp 9 platser light, och se om det efter det dyker upp lite dyrare Go. Om inte så boka 9 light till...
Fast de ”dyra” ekonomibiljetterna kommer ju fortsatt ge samma poäng inom Europa? Det blir ju ingen skillnad, det är ju för Go Light biljetterna som intjänandet sänks för. I alla fall enligt senaste listan.
Problemet här är att SAS Go Light inte har egna bokningsklasser utan det som skiljer är fare basis.Jeg kan ikke tælle på en hånd, hvor mange gange jeg har betalt 6k+ SEK return for en Go Light billet. Det er specielt på disse ture det kommer til at gøre ondt. CPH-AMS er et prægende eksempel på en rute hvor dette "ofte" hænder.