Senaste nytt

SAS Point Sharing

palmen

Moderator
De poäng som är närmast att gå ut används först. Är du EBD och din vän inte så kommer garanterat han/hennes poäng användas först. När gruppen upplöses får ni tillbaka era egna poäng, men så länge ingen av er är EBD är det svårt att veta vems poäng som är vems förrän gruppen avslutas.
Det där stämmer inte, de äldsta poängen nyttjas först, även om de tillhör en EBD och har längre giltighetstid. Jag har en point pool med mina föräldrar och bara jag är EBD men allas poäng går åt utifrån när de tjänades in.
 

Xpressen

Medlem
Det där stämmer inte, de äldsta poängen nyttjas först, även om de tillhör en EBD och har längre giltighetstid. Jag har en point pool med mina föräldrar och bara jag är EBD men allas poäng går åt utifrån när de tjänades in.
Okej, tack för rättelse. Då är det alltså inte utgångsdatum utan intjäningsdatum som gäller?
 

Xpressen

Medlem
Exakt, tråkigt att mina poäng nyttjas när övriga i poolen har poäng som går ut innan. Men det är ju ändå rättvist då allas poäng behandlas lika.
Ja, det blir ju lite dumt men samtidigt som du säger rättvist.

Informationen fanns ju klart och tydligt hos SAS också, så extra dåligt av mig att sprida fel information.


HUR POÄNG ANVÄNDS OCH FÖRFALLER​

Den ordning som gruppens poäng används i är baserad på det datum då poängen tjänades in, oavsett vilken medlemsnivå du befinner dig på eller vem som använder poängen.
Den ordning som poäng kommer att användas för ett poäng köp
GruppmedlemPoängUtgår den
XXX (Member)11 730 poäng31 Jan 2025
YYY (Guld)106 459 poäng31 Jan 2025
XXX (Member)133 276 poäng31 Jan 2026
YYY (Guld)186 524 poäng31 Jan 2026
XXX (Member)55 717 poäng31 Jan 2027
YYY (Guld)72 819 poäng31 Jan 2027
 

intuition

Medlem
Jag har problem med att lägga till medlemmar. Sidan vill göra 2FA med kod som ska skickas till min mobil. Det sms:et kommer aldrig fram, ävenom jag försöker flera gånger.
Om jag vill ändra något i min profil fungerer 2FA-sms:et, så det verkar vara något i själva pointsharing sidan?
Någon som har samma problem (och en lösning?) eller någon som nyligen lyckats lägga till medlem via 2FA?

Jag testade första gången för flera veckor sedan och hade samma problem då.
 

JacobGBG

Medlem
Jag har problem med att lägga till medlemmar. Sidan vill göra 2FA med kod som ska skickas till min mobil. Det sms:et kommer aldrig fram, ävenom jag försöker flera gånger.
Om jag vill ändra något i min profil fungerer 2FA-sms:et, så det verkar vara något i själva pointsharing sidan?
Någon som har samma problem (och en lösning?) eller någon som nyligen lyckats lägga till medlem via 2FA?

Jag testade första gången för flera veckor sedan och hade samma problem då.

Kolla så att medlemmens mobilnummer är inlagt med rätt format. Av GDPR skäl kan endast kundsupporten ändra telefonnumret ifall det har blivit fel.
 

intuition

Medlem
Problemet är att jag inte ens kommer till stadiet där jag anger ny medlem. Jag går till min grupp, klickar plus-tecknet och då säger sajten "Verifiera din identitet" och sedan kommer jag inte längre.

2022-12-15_2136.jpg
 

JacobGBG

Medlem
Problemet är att jag inte ens kommer till stadiet där jag anger ny medlem. Jag går till min grupp, klickar plus-tecknet och då säger sajten "Verifiera din identitet" och sedan kommer jag inte längre.

Samma grundorsak, men kolla ditt eget telefonnummer så att det ser rätt ut i ditt konto.
 
Toppen