Senaste nytt

SAS Point Sharing

Canadien

Medlem
Hej,

jag har 10k eurobonus points som löper ut här i slutet på Juli - går det förer över dom till en annan och på det sättet förlänga dom 5 år ?
Jag har en familj point sharing grupp - men point är intjänad innan den skapades...
Går att föra över poäng till en annan medlem till en kostnad om 5 öre per poäng. De får då helt ny giltighetstid (5 år) det är dock ofta inte värt att göra detta, kan du inte boka en resa framåt våren 2022 för dem?
 

Minibiff

Medlem
Hur funkar det med 2-4-1 voucher?
Min vän har hundratusentals poäng, om inte miljoner, medan jag har en jävla massa vouchers.

Nu med Point Sharing, kan jag använda min voucher och han betalar med sina poäng?
 
Hur funkar det med 2-4-1 voucher?
Min vän har hundratusentals poäng, om inte miljoner, medan jag har en jävla massa vouchers.

Nu med Point Sharing, kan jag använda min voucher och han betalar med sina poäng?
Tänk dock att ni blir låsta i gruppen i 6 månader om jag inte minns fel.
Så ni kan inte byta fram och tillbaka
 

Miramar

Medlem
Lite sido frågan...försöker fixa Point Sharing för familjen men kan inte updatera personlig info,typ. mail,adress ändring osv. Hela tiden visar "intern error,försök senare".
Vi försökte på tva olika stationära pc, två laptoppar och fyra mobiler,sidan bara funkar inte och kan inte gå igenom processen. Någon som stötte på samma problem eller hur annars man kan göra utan att ringa och vänta timmars kö till kundtjänst? Nån vecka sen jag kom till kundtjänst efter 55 min väntetid(!) men dom vill inte (så klart SAS hemligheter/dumheter!!!) göra ändringar hos andra familjemedlemmar fast de har EBB nr,all info osv. Man måste ringa personligen,men vi faktisk jobbar och inte strejkar som SAS hela tiden! Känns som nånting är fel med sidan eller det är bara jag?
Tips, om/hur ni gjorde detta,tack!
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Lite sido frågan...försöker fixa Point Sharing för familjen men kan inte updatera personlig info,typ. mail,adress ändring osv. Hela tiden visar "intern error,försök senare".
Vi försökte på tva olika stationära pc, två laptoppar och fyra mobiler,sidan bara funkar inte och kan inte gå igenom processen. Någon som stötte på samma problem eller hur annars man kan göra utan att ringa och vänta timmars kö till kundtjänst? Nån vecka sen jag kom till kundtjänst efter 55 min väntetid(!) men dom vill inte (så klart SAS hemligheter/dumheter!!!) göra ändringar hos andra familjemedlemmar fast de har EBB nr,all info osv. Man måste ringa personligen,men vi faktisk jobbar och inte strejkar som SAS hela tiden! Känns som nånting är fel med sidan eller det är bara jag?
Tips, om/hur ni gjorde detta,tack!

Det är väl en grundprincip att en användare inte kan ändra en annan användares personliga uppgifter. Det är ju så bedrägerier går till.

Jag hade sett till att alla familjemedlemmar ringde in själva, och om någon var omyndig hade jag fört deras talan (om jag var deras förmyndare).

Varför måste infon ändras på alla familjemedlemmar? Varför är den inte korrekt från början?
 
Toppen