Förutom Eurobonus-programmet har dansk affärspress identifierat slottarna på Heathrow som något som kan säljas, men som de betraktar som en "farlig väg".”SAS Eurobonus kan være verdt mer enn flyselskapet, tror flyanalytikere. De utelukker ikke at lojalitetsprogrammet kan bli solgt om SAS ikke får en avtale med pilotene.”
Eksperter utelukker ikke Eurobonus-salg: – Lufthansa vil være interessert – E24
(betalvägg)
Får väl vänta lite med att ropa hej tills något officiellt kommer ut, var väl förra veckan eller veckan innan expressen gick ut med helt felaktig info om lösningar i strejken.
Men helt klart positivt att det verkar finns något de är överens om åtminstone.
Så du är alltså SAS-pilot? Jag tror det är första gången som jag ser någon i denna tråd "erkänna" att personen i fråga är pilot.
Eller är det åter ditt sätt att uttrycka dig märkligt som slår till här, så det inte är det du faktiskt skriver?
Jag har röstat med fötterna redan, men för den sakens skull önskar jag inte att SAS slutar att existera. Jag önskar dock att (svenska) staten inte stoppar in mer pengar i bolaget...Nu hoppas man ju bara på att förtroendet för bolaget är så i botten att alla passagerare flyger annat än SAS så står piloterna där och undrar vad fan som hände.
Jag själv kollar både Norwegian, Flyr och Norse när jag ska till Norge nu och andra Star Alliance bolag till USA.
Dubbelt mot förra på 2 år5-årsavtal?
Var väl snack om det dubbla.