Senaste nytt

SAS piloter i strejk?

Lite OT app denna tråd, men har aktivt valt bort LOT för att jag inte trott att det varit så bra. Alltså något jag kan våga prova tycker du?
Jag chansade på LOT häromåret från Stockholm via Warszawa till Seoul. Flög deras premium economy (Dreamliner) vilket var mycket angenämt. Skulle helt klart välja igen, och gärna testa deras affärsklass.

Lite OT app denna tråd, men har aktivt valt bort LOT för att jag inte trott att det varit så bra. Alltså något jag kan våga prova tycker du?
Jag har haft samma inställning men får väl också ge dem en chans efter att ha sett vad Gus skrivit. Har enbart flugit med dem enstaka gånger i economy inom europa och det undviker jag..

• Gilla
Reactions: Gus
Tittade på nyheterna och SAS från båda hållen var representerade och de står ganska långt ifrån varandra är ju uppenbart. De har tom svårt att i TV hålla hyfsad ton.
Piloterna verkar inte förstå att i en förhandling är man två parter. Det handlade bara om att ena parten ska ge. Rätt trött på detta och SAS anseende har tagit stor skada. Som sagt strejk var tredje år eller så är inte hållbart.

Ja om du gillar god mat, sköna sängar, goda viner, bra service och gratis massage så kan du välja LOT! :)
Det positiva med eländet är att vi får prova nya vägar :) Har Swiss, United eller Lufthansa som 3 vettiga alt på fredag västerut vi får se... United passar kalendern bäst så hoppas de platserna finns kvar.

• Gilla
Reactions: Gus
Tittade på nyheterna och SAS från båda hållen var representerade och de står ganska långt ifrån varandra är ju uppenbart. De har tom svårt att i TV hålla hyfsad ton.
Piloterna verkar inte förstå att i en förhandling är man två parter. Det handlade bara om att ena parten ska ge. Rätt trött på detta och SAS anseende har tagit stor skada. Som sagt strejk var tredje år eller så är inte hållbart.

Du verkar ha redigerat bort din åsikt om SAS ledning från inlägget för det är väl inte bara piloterna som ska ändra sig? Två parter i förhandlingen som sagt.

Det positiva med eländet är att vi får prova nya vägar :) Har Swiss, United eller Lufthansa som 3 vettiga alt på fredag västerut vi får se... United passar kalendern bäst så hoppas de platserna finns kvar.
Tror inte du blir besviken på United! Deras Polaris är fantastisk! :) Du måste testa sundae om du åker med United!

Toppen