Samma här, 250€Jag fick ersättning för en nedgradering SAS PLUS -> Lufthansa Ekonomi för några år sedan
kommer inte ihåg med hur mycket, men det var faktiskt betydligt mer än jag förväntat mig.
Allt hade varit mycket bättre och enklare om SAS inte haft denna halvdåliga Plus produkt utan en vanlig business som övriga flygbolag.
Problemet är väl att man har flera produkter som är helt olika men med samma namn. En på inrikes/Skandinavien, en på Europa och en på longhaul. Och så en annan på vissa Europa destinationer osv.Jag tycker att Plus interkontinentalt är en ypperlig produkt som inte är alldeles för dyr.![]()
Problemet är väl att man har flera produkter som är helt olika men med samma namn. En på inrikes/Skandinavien, en på Europa och en på longhaul. Och så en annan på vissa Europa destinationer osv.
Blocked middle seat ftw.Att inte få flyga Lufthansa Business class ARN-FRA är ingen större förlust tyvärr, tycker jag. Maten är usel ombord och jag sover mig hellre igenom hela flighten längst bak i economy. Väl framme kan man mumsa i Senatorloungen istället, om man är EBG.
Är bokad på SK531 imorgon ARN-LHR med SAS Irland.. fick precis ett SMS av SAS och innan jag lyckades läsa korrekt vad det stod så var pulsen hög, men det bekräftade att SK531 *inte* är påverkad av strejken och kommer att gå som vanligt även imorgon.