Det tror jag gick tidigare. Tror det är automatiskt i systemstödet men inte kopplat till att planet går eller inte...
Min flight CPH-TXL i morgon 12.15 är öppen för incheckning... Men med ilsket röd varningstext "Unfortunately, there may be a disruption that affects your flight. In case of disruption we'll rebook you on the next "Kan checka in på en flygning imorgon, bra tecken eller SK IT?
Bokade om för en stund sedan. Flighten var fortfarande inte inställd, men kundservice konstaterade att "den kommer bli inställd". Så nu med Swiss via ZRH. Helt ok lösning. Kunde välja och vraka bland avgångar med olika connections. Bäst av allt <1min kötid som EBD. Bra där!Min flight CPH-TXL i morgon 12.15 är öppen för incheckning... Men med ilsket röd varningstext "Unfortunately, there may be a disruption that affects your flight. In case of disruption we'll rebook you on the next "
Även jag fick övertyga om att boka om trots att själva flighterna inte är ställda i deras system, räckte med att hänvisa till press release. Ombokad 4 pers med BA via London till San Fransisco. Nöjd ändå att det gick att lösa. Känns som om det framför att är connection-flyg ner till Europa som det är trångt på...Bokade om för en stund sedan. Flighten var fortfarande inte inställd, men kundservice konstaterade att "den kommer bli inställd". Så nu med Swiss via ZRH. Helt ok lösning. Kunde välja och vraka bland avgångar med olika connections. Bäst av allt <1min kötid som EBD. Bra där!
Allt annat är bra detta!Fortsatt går min flight imorgon, direktflyg med en -700. Check in klar så bara vänta. Det måste sitta många som mig och bara vänta överallt i Europa och världen. Tröttsamt.
Samma nummer. Du knappar bara in ditt Eurobonusnummer i början av samtalet.sorry for att vara OT, men vad är numret till Diamant kundtjänst? har fått nej av den vanliga kundtjänsten på ombokning och tänkte testa de och se om de bokar om i goodwill. Kan inte sitta och vänta på flighten till SFO i övermorgon.