airborn
Medlem
Samma nummer. Du knappar bara in ditt Eurobonusnummer i början av samtalet.
hm..då är det kört... tack
Samma nummer. Du knappar bara in ditt Eurobonusnummer i början av samtalet.
Stora spridningseffekter. De ser helt enkelt inte hela bilden.Verkligen inte, träffat massor av norska SAS pax i denna stad som också är inbokade imorgon. Det förloras stora arbetsinkomster pga strejken och den allmänna irritationen växer helt klart.
I appen så är ju Diamond service 08-7974000, förmodligen så hamnar du på samma ställe men du kan ju alltid prova!hm..då är det kört... tack![]()
Hemsidan också. Det är samma nummer, finns ingen Diamondlinje. Däremot har ju förtur visat sig vara bra för många av oss här.I appen så är ju Diamond service 08-7974000, förmodligen så hamnar du på samma ställe men du kan ju alltid prova!
Aha! Jag brukar alltid ringa 727727 numret, kände inte igen utlandsnumret...Hemsidan också. Det är samma nummer, finns ingen Diamondlinje. Däremot har ju förtur visat sig vara bra för många av oss här.
Visa bifogad bild 89904
Är irritationen i första hand mot SAS eller Piloterna? Eller får de ungefär lika hårda slängar båda?Verkligen inte, träffat massor av norska SAS pax i denna stad som också är inbokade imorgon. Det förloras stora arbetsinkomster pga strejken och den allmänna irritationen växer helt klart.
Tror att rätt många lever i bilden av att "det blir folk som får ställa in sina semestrar" som problemscenariot i första hand, och i andra hand de som "fastnar ute i världen och inte kommer hem". Till antal stämmer det antagligen, men "samhällsekonomiskt" är det nog inte de som är värst.Stora spridningseffekter. De ser helt enkelt inte hela bilden.
Ursäkta vad menas med -700.Fortsatt går min flight imorgon, direktflyg med en -700. Check in klar så bara vänta. Det måste sitta många som mig och bara vänta överallt i Europa och världen. Tröttsamt.
Jag skulle gissa på 737-700. Vilket indikerar sas egen personal eftersom väl sas Ireland endast flyger airbus.Ursäkta vad menas med -700.