EBGGOT skrev:Åka via ARN eller CPH från GOT?! Är det ens en fråga? Vill man ligga med ens polares 95 åriga farmor eller en modell?!?Klicka för att utvidga...
Johannes skrev:Med så snabb transfertid som på GOT hinner du inte ligga....Klicka för att utvidga...
Utopiskt men god tanke...tidigare flög ju SAS ex vis ARN-GOT-CDG och ARN-GOT-MXP...man flög väl även ARN-CPH-WAW etc....men dessa rutter är väl inte gångbara konkurrenskraftiga idag med en helt annan konkurrenssituation...Johannes skrev:Eller varför inte sats mer på GOT, vi har en geografisk fördel framför ARN mot nordamerika, massa flyg mellan både ARN och CPH samt en riktigt fin utrikeshallKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Känner mig grymt partisk här, bor man nära CPH så har man inget emot att SAS flyger mycket ifrån CPH. Löprunda i Skycity/ARN har jag gjort och det är inte heller så skoj.Man kan väl komma fram till att det beror lite på var man man bor, hur man ställer sig i denna frågaKlicka för att utvidga...
Johannes skrev:Nä löprunden är hemsk som sagt, gör den imorgon, har 35 minuter att hinna med flyget till Helsingfors från jag landar på T4Klicka för att utvidga...