Senaste nytt

SAS nya hemsida

sas.se.png

Knasigt.

Systemet skulle vara i maintenanance mode 01-04. Vi kan dock konstatera att det fortfarande inte går att logga in ordentligt.

Kan inte komma åt vare sig mitt Eurobonuskonto eller Mina bokningar från hemsidan. Lyckades dock komma måt mina bokningar via en direktlänk från ett gammalt mail. Alltid något.
Skärmavbild 2020-01-26 kl. 11.06.40.png

Systemet skulle vara i maintenanance mode 01-04. Vi kan dock konstatera att det fortfarande inte går att logga in ordentligt.

Kan inte komma åt vare sig mitt Eurobonuskonto eller Mina bokningar från hemsidan. Lyckades dock komma måt mina bokningar via en direktlänk från ett gammalt mail. Alltid något.
Visa bifogad bild 104820
Det bröt väl ut en vild "strejk" på SKIT vid 03.55, men när kaffet är uppdrucket och bullarna slut kommer det väl fungera igen. Dock kommer icke status-medlemars konton att börja fungera först Obs! Ironi.

Tänkte buda på en uppgradering, allt går bra med att logga in och så, men när bud ska läggas finns inga poäng, trots på samma skärmbild ses saldot... Löser sig nog och kan ju lösas genom ett samtal antar jag, men ingen större brådska i detta fall.

Försökte boka Bonusresa hem åt brorsans sambo som befinner sig i Kina just nu. Allt går sjukt segt, och vid betalning så stannar allt och det går inte att klicka på "Pay now". Får hoppas det kommer igång.

Kan inte boka en bonusresa. Efter sidan där man kan välja platser får jag följande felmeddelande.

upload_2020-1-27_0-9-24.png

Om jag klickar på knappen kommer jag tillbaks till bokningen, men platserna är borta. De är väl låsta i min egen bokningsprocess som jag inte kommer åt.

Toppen