Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag har inte kunnat loggat in på minst 3 dagar. Får bara upp 403-forbidden. Men tänker att det kan bero på att resorten jag bor på har lite felaktiga inställningar på sitt nätverk.
Ni som kan sånt här, är jag på rätt tankebana?

57BD08AE-D75E-4F1D-83F7-FEAD3F21D3E6.jpeg

403 är forbidden. Ditt IP-nummer är av någon anledning spärrat. Prova med en VPN eller liknande.
Det är onekligen forbidden men det betyder inte att IP numret är spärrat. Det kan vara en massa olika anledningar och det är bara en av dem. Kan även vara värt att sopa kakor eller testa i en tom browser profil.

Det är onekligen forbidden men det betyder inte att IP numret är spärrat. Det kan vara en massa olika anledningar och det är bara en av dem. Kan även vara värt att sopa kakor eller testa i en tom browser profil.
Absolut, men i alla andra fall som tagits upp här så har det varit att ip-rangen varit bannad sen SAS har hittat funktionen hos sin webbserver. Så det ligger snarast till hand att det var det som var fallet här också.

Är det Någon som vet hur/var man hittar sitt SAS.se användarnamn? Jag måste logga in på classic och där fungerar det inte att ange e-post adress, som det gör på nya sas.se

Tyvärr är mitt EB 20 år gammalt, så jag har ett användarnamn. Har fått det i mail nån gång men leta i 20.000 mail gick visst inte så bra.

Toppen