gjohansson
New member
Funkar nuTasselT skrev:Nu går det inte att boka via SAS appen igen."Sorry, we can't find the route you've requested" vad man än matar in för rutt/ TTVisa bifogad bild 80045Klicka för att utvidga...
Funkar nuTasselT skrev:Nu går det inte att boka via SAS appen igen."Sorry, we can't find the route you've requested" vad man än matar in för rutt/ TTVisa bifogad bild 80045Klicka för att utvidga...
gjohansson skrev:Funkar nuKlicka för att utvidga...
erc skrev:Har liknande upplevelse. Efter lång väntan på inloggning möte jag av "Vi har tyvärr vissa problem med att läsa in dina EuroBonus-uppgifter. Du har åtkomst till alla andra uppgifter i din profil." Hade ett ärende rörande AmEx 2-4-1 vilket gjorde att jag ringde 0770727727 där handläggaren kunde bekräfta att något verkade vara märkligt.Ska testa igen i morgon.Klicka för att utvidga...
Försöker välja säten på en kommande flygning och får samma problem. Haft så i 6-7 timmar.Homer skrev:Gör man många bonusplatssökningar får man till slut meddelandetWe are currently experiencing technical issues, please continue booking on SAS Classicså har det varit länge.Klicka för att utvidga...
Var det inte något liknande som norska myndigheter nyligen gav SAS en käftsmäll för?Homer skrev:Scandinavian Airline System (SAS) Fined for Violating Rules Protecting Air Travelers with DisabilitiesWASHINGTON – The U.S. Department of Transportation (DOT) today fined Scandinavian Airline System (SAS) $200,000 for violating federal law and the Department’s rule protecting air travelers with disabilities, and ordered it to cease and desist from future similar violations.Klicka för att utvidga...
Enligt artikeln är det fixat..?obs skrev:Var det inte något liknande som norska myndigheter nyligen gav SAS en käftsmäll för?2 miljoner kronor... A ja, som vi säger på danska: "Ingen kvaler, aktionærerne betaler...."När i h...... ska SAS ta sig samman och få fixat den hemsida?!? Det kan ju inte fortsätta så här.Klicka för att utvidga...
Big Birger skrev:Avbokade en bonusresa, och fick en dialog som skapade viss initial oro:Visa bifogad bild 82140Antingen betyder "0POÄNGEN" att jag inte använt några poäng som har gått ut i denna bokning,eller så är "0" är ett skräptecken som innebär att det egentligen står: "POÄNGEN som använts i denna bokning...".Det visade sig att det var det första.(Lämnade förslag på att bara visa dialogen OM bokningen gjorts med poäng som har gått ut.)Klicka för att utvidga...
Samma hände mig första gången jag avbokade en bonusresa och en mindre hjärtinfarkt senare konstaterade jag samma sak.Big Birger skrev:Avbokade en bonusresa, och fick en dialog som skapade viss initial oro:Visa bifogad bild 82140Antingen betyder "0POÄNGEN" att jag inte använt några poäng som har gått ut i denna bokning,eller så är "0" är ett skräptecken som innebär att det egentligen står: "POÄNGEN som använts i denna bokning...".Det visade sig att det var det första.(Lämnade förslag på att bara visa dialogen OM bokningen gjorts med poäng som har gått ut.)Klicka för att utvidga...
Samma för mig, blev orolig och ringde diamondsupporten och de sa ’fel på hemsidan’.danielhog skrev:Samma hände mig första gången jag avbokade en bonusresa och en mindre hjärtinfarkt senare konstaterade jag samma sak.Klicka för att utvidga...
Det har varit så ett tag. Det verkar som att det är något som reagerar långsamt men om du väntar ett tag och ev. klickar runt i flikarna så ska det funka.Max Månsson skrev:Är det bara jag som har problem med att ändra platser i bokningar? Har försökt på olika webbläsare och olika enheter men sidan reagerar inte när jag klickar på en plats.Klicka för att utvidga...
Låter ju helt fel, klart det ska få plats fler än fyra tecken. Ring upp igen och hoppas på ny person.Jean-Pierre skrev:När jag lägger till mitt spädbarn i bokningen förkortas dess förnamn till bara fyra bokstäver. Syntes först efter avslutad bokning. Que!?När jag ringde SAS och ville korrigera namnet, så fick jag beskedet att det blir så, får inte plats med fler tecken. Oroa dig inte, helt ok, vi behöver inte ändra - det blir så i systemet...Men nästa bokning, i princip identisk fast andra datum, gjorde jag via classic.sas.se och se där! Inga problem med långt förnamn... Ser ut som det ska.Klicka för att utvidga...
Förstår nog inte till 100%, vem är det som har vouchern och vem har poängen? Utifrån vad du skriver ovan så borde både du och dina föräldrar ha varsin voucher och tillräckligt med poäng enskilt för att boka med voucher, stämmer det?Tonton skrev:2. Mina föräldrar har inte tillräckligt med poäng för att boka utan voucher, så jag ringer in till SAS och ska boka, men får då höra från amerikanska kundtjänst att de inte har behörighet att boka.3. Väljer då att boka biljetterna själv, då jag har tillräckligt med poäng utan voucher, för att sedan ringa in imorgon.Klicka för att utvidga...