Senaste nytt

SAS nya hemsida

Har liknande upplevelse. Efter lång väntan på inloggning möte jag av "Vi har tyvärr vissa problem med att läsa in dina EuroBonus-uppgifter. Du har åtkomst till alla andra uppgifter i din profil." Hade ett ärende rörande AmEx 2-4-1 vilket gjorde att jag ringde 0770727727 där handläggaren kunde bekräfta att något verkade vara märkligt.

Ska testa igen i morgon.
 
Har liknande upplevelse. Efter lång väntan på inloggning möte jag av "Vi har tyvärr vissa problem med att läsa in dina EuroBonus-uppgifter. Du har åtkomst till alla andra uppgifter i din profil." Hade ett ärende rörande AmEx 2-4-1 vilket gjorde att jag ringde 0770727727 där handläggaren kunde bekräfta att något verkade vara märkligt.

Ska testa igen i morgon.

Har samma problem vid inloggning. Så det är väl skönt att veta att man inte är ensam om att ha problem med det.
 
Gör man många bonusplatssökningar får man till slut meddelandet
We are currently experiencing technical issues, please continue booking on SAS Classic
så har det varit länge.
 
  • Gilla
Reactions: obs
Scandinavian Airline System (SAS) Fined for Violating Rules Protecting Air Travelers with Disabilities


WASHINGTON – The U.S. Department of Transportation (DOT) today fined Scandinavian Airline System (SAS) $200,000 for violating federal law and the Department’s rule protecting air travelers with disabilities, and ordered it to cease and desist from future similar violations.

In February 2017, DOT’s Aviation Enforcement Office discovered that SAS violated the Department’s website accessibility requirements when it created a separate website for individuals with disabilities instead of ensuring that its primary website met the Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 Level AA standard, as required by the Air Carrier Access Act. Information on the WCAG 2.0 Level AA standard can be found here.

The Department’s website accessibility requirements were implemented in two phases, with the second phase requiring airlines to ensure that all webpages on their primary websites were accessible by December 12, 2016. SAS no longer has an alternative separate website designed for individuals with disabilities and SAS’s primary website is accessible.

The consent order is available at www.regulations.gov, docket number DOT-OST-2018-0001.

DOT has redesigned its airline consumer website to make it easy for travelers to understand their rights: Aviation Consumer Protection | US Department of Transportation. The page on traveling with a disability can be found here. Consumers may file a complaint with the Department here.


Scandinavian Airline System (SAS) Fined for Violating Rules Protecting Air Travelers with Disabilities | US Department of Transportation
 
Scandinavian Airline System (SAS) Fined for Violating Rules Protecting Air Travelers with Disabilities

WASHINGTON – The U.S. Department of Transportation (DOT) today fined Scandinavian Airline System (SAS) $200,000 for violating federal law and the Department’s rule protecting air travelers with disabilities, and ordered it to cease and desist from future similar violations.
Var det inte något liknande som norska myndigheter nyligen gav SAS en käftsmäll för?

2 miljoner kronor... A ja, som vi säger på danska: "Ingen kvaler, aktionærerne betaler...."
När i h...... ska SAS ta sig samman och få fixat den hemsida?!? Det kan ju inte fortsätta så här.
 
Var det inte något liknande som norska myndigheter nyligen gav SAS en käftsmäll för?

2 miljoner kronor... A ja, som vi säger på danska: "Ingen kvaler, aktionærerne betaler...."
När i h...... ska SAS ta sig samman och få fixat den hemsida?!? Det kan ju inte fortsätta så här.
Enligt artikeln är det fixat..?
 
Toppen